حذف ناباورانه یعقوبی و عاشورزاده / افت شدید فرزان، پایان عصر سونامی !

ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم تکواندو کشورمان در فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ با واگذاری نتیجه برابر نماینده چین تایپه از دور رقابت‌ها کنار رفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.
ابوالفضل یعقوبی نماینده وزن دوم المپیکی کشورمان در اولین دیدار به مصاف «یوجین هوانگ» چین تایپه ای، نایب قهرمان جهان ۲۰۱۷، دارنده مدال نقره و برنز گرندپری ۲۰۱۷، برنز قهرمانی آسیا ۲۰۱۸ و دو برنز گرندپری ۲۰۱۸ رفت و نتیجه را ۲۰ بر۱۴ واگذار کرد.

پایان سونامی

فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن ۵۸- کیلوگرم کشورمان در دومین دیدار خود نتیجه را در پایان دیداری حساس و نزدیک به نماینده ایتالیا واگذار کرده و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

مرحله فینال مسابقات گرندپری ۲۰۱۸ از ساعت ۸:۳۰ صبح (به وقت تهران) امروز (پنجشنبه – یکم آذرماه) با حضور ۱۶ تکواندوکار برتر جهان در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

فرزان عاشورزاده نماینده وزن اولی کشورمان در نخستین دیدار موفق شد «صفوان خلیل» از استرالیا دارنده مدال تورنمنت‌های بین‌المللی مختلف از سال ۲۰۰۵ تاکنون را ۸ بر ۵ از پیش رو بردارد اما در مرحله یک‌چهارم نتیجه را در دیداری حساس و نزدیک ۲۹ بر ۲۷ به «ویتو دلاکویلا» از ایتالیا دارنده طلا و برنز قهرمان اروپا ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸، برنز قهرمانی جهان ۲۰۱۷ و برنز گرندپری ۲۰۱۸ واگذار کرد.

به گزارش فارس، این رقابت ها G8 می باشد و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۸۰، ۴۸ و ۲۸/۸۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک تعلق میگیرد.