بیش از ۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی در هفته بسیج برگزار می شود

با همکاری دستگاه ورزش و بسیج ورزشکاران مازندران اجرای ۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی همزمان با هفته بسیج در دستور کار قرار گرفت .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جلسه هماهنگی ویژه برنامه های گرامی داشت هفته بسیج با حضور مسئولان ورزش و جوانان و بسیج ورزشکاران استان مازندران برگزار شد.

کسری منوچهری معاون توسعه ورزشی ورزش و جوانان در این جلسه با گرامی داشت فرارسیدن هفته بسیج و تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ بسیج در میان ورزشکاران گفت: همه ما وظیفه داریم برای برگزاری مناسب ویژه برنامه های این هفته همه امکانات خود را بکار گیریم.
وی افزود؛ برنامه ریزی برای اجرای ۴۵ برنامه فرهنگی ورزشی که با همکاری بسیج ورزشکاران صورت خواهد پذیرفت, نشان از پویایی اندیشه بسیج در جامعه ورزش استان دارد.
حسینیان مسئول بسیج ورزشکاران استان نیز در ابتدای این جلسه با تشریح برنامه های جامعی که به مناسبت هفته بسیج مصوب شد افزود؛ امیدواریم به دلیل اینکه در آستانه فجر۴۰ قرار داریم و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی راجشن خواهیم گرفت, برنامه های هفته بسیج امسال متفاوت و با کیفیت تر از سالهای قبل برگزار شود.
وی گفت : از ۴۵ برنامه ای که توسط بسیج ورزشکاران و ورزش و جوانان در سطح استان اجرا خواهد شد چند برنامه محوری داریم که عبارتند از : یادواره شهدای بسیجی ورزشکار که با حضور اعضای تیم نساجی در حسینیه عاشقان قائم شهر برگزار خواهد شد؛ برگزاری همایش سبک زندگی اسلامی و ایرانی در تنکابن؛ همایش پهلوانان زورخانه ای در آمل و تجمع ۵ هزار نفری بسیجیان ورزشکار در ساری , مهم ترین برنامه های این هفته خواهد بود.
محمدرضا ییلاقی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در این نشست با اعلام آمادگی برای پوشش مناسب ویژه برنامه های هفته بسیج هم اظهار داشت؛ نشست خبری و هم اندیشی مشترک مدیرکل ورزش و جوانان و مسئول بسیج ورزشکاران با رسانه های استان نیز برگزار خواهد شد.
وی افزود؛ برای برگزاری هرچه باشکوه تر ویژه برنامه های هفته بسیج , از ایده های نو نیز استقبال خواهیم کرد.
لازم به ذکر است ؛ در ادامه جلسه مدوعوین حاضر نیز درباره چگونگی برگزاری برنامه های این هفته به بحث و گفتگو و تبادل نظر پرداختند.