حضور تیم شهدای ساری در مرحله دوم لیگ دسته سوم قطعی شد !

عضو هیات مدیره تیم شهدای ساری گفت: ما بدون برنامه ریزی اقدام به هیچ کاری نمیکنم و به این تیم کادرفنی وبازیکنان اعتقاد داشته و به عشق تماشاگران وهوادران این تیم وارد گود شده و آرزوی روزهای خوب برای فوتبال شهر ساری داریم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، نادری راد عضو هیات مدیره باشگاه شهدای ساری در خصوص آخرین وضعیت این تیم پیش از آغاز مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور اظهار داشت: باتوجه به اینکه مشکلات انضباطی بین دو تیم نسل ابومسلم وصنعت مشهدباعث ضرر و زیان و حضور ندادن تیم شهدا درمرحله اول لیگ سه شد، رایزنی و پیگیری هیت فوتبال توسط آقایان بهروان وخلردی و همکاری کمیته انضباطی فدارسیون فوتبال، سهمیه تیم فوتبال شهدا حفظ و درفصل بعد درلیگ سه مرحله اول حضور خواهد داشت.

وی همچنین ادامه داد: همچنین جهت خرید امتیاز مرحله مرحله دوم لیگ دسته سوم فوتبال کشور صحبت ها و رایزنی هایی شده و این موضوع نهایی شده است که هفته آینده نتیجه نهایی را اعلام خواهیم کرد.

وی از آمادگی این تیم سخن گفت و بیان داشت: هشتاد درصد تیم آماده است تا با حضور پرقدرت درمسابقات مرحله دوم بدرخشند.

نادری در خصوص مشخص شدن تکلیف کادرفنی این تیم گفت:سید ذوالفقارشریفی به عنوان سرمربی و سروش خلردی به عنوان کمک اول، حسن میرزاخانی کمک دوم و آقای دزایی پور به عنوان مربی گلرها برای این فصل معرفی شدند.

عضو هیات مدیره تیم شهدای ساری افزود: ما بدون برنامه ریزی اقدام به هیچ کاری نمیکنم و به این تیم کادرفنی وبازیکنان اعتقاد داشته و به عشق تماشاگران وهوادران این تیم وارد گود شده و آرزوی روزهای خوب برای فوتبال شهر ساری داریم.

این مسئول در خصوص انتظارشان از هواداران گفت : از مردم انتظاری نداشته ممنونیم. از لطف بعضی ازهوادران که همیشه باعث دل گرمی ما و باشگاه می باشند سپاسگذاریم.

نادری در پایان ضمن گلایه از برخی سیاسیون شهر ساری، اظهار کرد: متاسفم برای برخی سیاسیونی که از تیم شهدای ساری سو استفاده انتخاباتی نمودند.

وی ادامه داد: تمام تیم و کادر در انتخابات مجلس به صورت شبانه روزی بدون هیچ چشم داشتی فقط در جهت کمک به تیم شهدا که قول مساعدت ویژه داده بودند در اختیار آنها و ستاد ایشان(یوسف نژاد) بوده اند. سال انتخابات جدید پیش رو است و امسال این افراد دوباره شروع به رایزنی کردنند اما اعلام می کنیم که این باشگاه فقط به فرد فوتبالی در این راه کمک خواهد کرد.