محمد امین رضایی: نکونام منطقی و با پشتکار و خوش فکر است/ امکانات فوتبال آمل ضعیف است !

نساجی که سالهاست بازیکنان شاخصی چون علی علیپور، محمد عباس زاده و مرحوم هادی نوروزی را به جامعه فوتبال ایران تزریق کرده است، حالا خود در لیگ برتر گام بر می دارد و به جایگای که شایستگی آن را دارد نزدیک می شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،نساجی که این روزها در لیگ برتر فوتبال مازندران تیکه تازی می کند، همه چشم های شمال به این تیم دوخته شده است؛ مازندرانی که طلایه دار بیشتر رشته های ورزشی تا به امروز در کشور بوده، بعد از سالها توانسته افسار فوتبال را نیز در دست بگیرد و استانی که خود بازیکن صادر می کند حالا جوانه های نساجی را بعد از ۲۴ سال در لیگ برتر می بیند.
نساجی که سالهاست بازیکنان شاخصی چون علی علیپور، محمد عباس زاده و مرحوم هادی نوروزی را به جامعه فوتبال ایران تزریق کرده است، حالا خود در لیگ برتر گام بر می دارد و به جایگای که شایستگی آن را دارد نزدیک می شود.
با وجود اینکه نساجی تا به امروز فقط توانسته ۸ امتیاز بگیرد، اما بازی قابل قبول و درخور توجهی داشته و اگر بدشانس های مشهود نبود، می توانست امتیاز دو رقمی در جدول داشته باشد.
محمد امین رضایی، یکی از هشت اسطوره آملی است که در لیگ برتر توپ می زند، بازیکن شماره ۴۰، که از چارچوب دروازه نساجی به خوبی ایستادگی میکند.
محمد امین رضایی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: نساجی در جایگاهی که لیاقت ان را دارد نیست، بخاطر حضور بازیکنان و تیم قوی باید رتبه بهتری داشتیم.
وی از بازی های این تیم در لیگ برتر اظهار کرد:به خاطر قرعه سختی که در فصل اول داشتیم، دوره سختی برایمان بود و از تیم های چون سپید رود، استقلال خوزستان که می توانستیم امتیاز بگیریم بازی نکرده ایم، البته بدشانسی های که در بازی ها اتفاق افتاد نیز بی تاثیر نبود.

گلر تیم نساجی با تعریف از مربی این تیم بیان کرد: جواد نکونام، شخص منطقی و با پشتکار و خوش فکر است و آینده خوبی در مربیگری برای او می بینم.
وی امکانات آمل را برای ساخت فوتبالیست ها ناکافی خواند و ادامه داد: هیچ امکاناتی در این شهرستان برای فوتبال وجود ندارد، برای تمرین قبل فصل هر روز مجبور بودم به چمستان بروم، چراکه زمین فوتبال مساعد وجود ندارد.
رضایی افزود: با وجودی که بازیکنان زیادی در تیم های دسته یک و دو بازی می کنند ولی همچنان حتی زمین فوتبال در این شهرستان وجود ندارد وقتی تیمی مانند کاله برای والیبال به خوبی فعالیت می کند انگیزه زیادی شده است تا جوانان به سمت والیبال بروند.
وی با بیان شروع زندگی فوتبالی اش گفت: از سال ۸۵، در کوچه های خاکی محله زندگی مان شروع کردم و بعدها در مدرسه فوتبال نام نویسی کردم، مرحوم مهران محمدی به من گفت که برای دروازه بانی مناسب ام و من با علاقه ای که داشتم دروازه بانی را انتخاب کردم.
این بازیکن آینده دار آملی با تشکر از هواداران تیم نساجی اظهار کرد: سه سال است یا این تیم هستم و با طرفدارانش مهر و الفت خاصی گرفتم، همیشه پشت تیم بودند، حتی بازی هایی معمولی نیز در استادیوم حضور پیدا می کنند، فقط باید صبور باشند، تا نساجی به جایگاه واقعی خود در جدول لیگ برتر برسد.

نویسنده : سمانه قلی پور