با حضور معاون پارلمانی و امور استان های وزیر ورزش در بابلسر چه گذشت !؟

با حضور مقامات کشوری , استانی و شهرستانی سایت قایقرانی بابلسر در ساحل این شهر به بهره برداری رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،همزمان با هفته تربیت بدنی و ورزش و با حضور امیررضا خادم معاون حقوقی، پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان, حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران, ولی الله نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار و حسن زاده فرماندار این شهرستان, سایت قایقرانی در ساحل بابلسر به بهره برداری رسید.
دکتر خادم در این مراسم با اشاره به ۴ هزار طرح ورزشی نیمه تمام در کشور گفت: بنا داریم تا به سرانجام نرسیدن همه این پروژه های ورزشی, طرح جدیدی را آغاز نکنیم.


وی ضمن تقدیر از تلاش مسئولان استانی و شهرستانی در حوزه ورزش گفت: به نظر می آید روند اجرای پروژه ها در این شهرستان به سمت ورزش های تخصصی و رشته های خاص است و برپایی چنین مراسماتی تاکیدی بر قدردانی از بانیان و زحمت کشان اجرای چنین طرح های ورزشی است.
معاون وزیر ورزش و جوانان در سفر به مازندران گفت: باور دارم شهرهای ساحلی کشور می توانند در زمینه ورزش های آبی پررنگ تر ظاهر شوند و امیدوارم با توسعه مناسب این ورزش ها, تا المپیک آینده از این شهرها ورزشکاران خوبی معرفی شوند.
این مقام مسئول در وزارت ورزش و جوانان با اشاره به سخت کوشی و موفقیت های کم نظیر کشتی گیران مازندرانی در حالیکه امکانات زیادی هم نداشتند, از همه ورزشکاران خواست تا با الگو قرار دادن آنان و تلاش و پشتکار به سمت افتخارآفرینی حرکت کنند.
خادم با دعوت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در پروژه های ورزشی, اظهار داشت؛ این درست است که از نعمت دریا بصورت رایگان برخورداریم اما تجهیزات رشته های ورزشی آبی پرهزینه است و نیازمند حمایت های بخش خصوصی برای توسعه این ورزش ها هستیم.
وی در پایان ضمن تشکر از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای مدیریت پروژه های ورزشی با کمک بخش خصوصی از سردار نانواکناری نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار نیز به جهت پیگیری و تلاش برای جوانان و ورزشکاران این دو شهرستان در مجلس تقدیر کرد.


حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران نیز در ابتدای مراسم افتتاح سایت قایقرانی بابلسر گفت: برای افزایش سرانه ورزشی استان یک پروسه ۴ ساله را برای بهره برداری از پروژه های ورزشی نیمه تمام آغاز کردیم که این برنامه تا پایان سال ۱۳۹۸ بطول خواهد انجامید.
وی با اشاره باینکه تا پایان سال مالی ۹۸ حدود هشتاد و یک پروژه نیمه تمام ورزشی به بهره برداری خواهد رسید افزود؛ تا پایان امسال نیز ۲۵ الی ۴۰ پروژه نیمه تمام افتتاح خواهد شد.
حسین زادگان تاکید کرد؛ بدلیل اینکه دو شهرستان بابلسر و فریدونکنار ساحلی محسوب می شوند, سعی داریم با تقویت هیات ها و توسعه اماکن ورزشی آبی و قایقرانی, استعدادهای جدیدی را در رشته های مورد نظر کشف و در سطح ملی مطرح نمائیم.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در این مراسم با نام بردن از چهره های ورزشی افتخارآفرین این شهرستان گفت : این شهرستان در ورزش استان ویژه است و تلاش می کنیم تا دهه فجر پروژه های نیمه تمام بابلسر را به اتمام برسانیم.
لازم به ذکر است ولی الله نانواکناری نماینده بابلسر و فریدونکنار نیز در آئین بهره برداری از سایت قایقرانی این شهرستان گفت: از اقدامات همه مسئولانی که در اجرای این قبیل پروژه ها زحمت می کشند تشکر میکنم و اعتقاد دارم بابلسر نگین کشور است و پتانسیل های فراوانی دارد که می توان از آن در جهت ورزش بهره گرفت.
وی همچنین از برگزارکنندگان تورجهانی تک ستاره والیبال ساحلی که به میزبانی بابلسر برگزار شد تشکر کرد.