دختران رشتی فاتح شهرآورد شمالی / زور دختران ساروی به بانوان رشتی نرسید !

دو تیم شمالی استقلال ساری و شهرداری رشت در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف هم رفتند که در پایان این نماینده گیلان بود که موفق در خانه نماینده مازندران به برتری دست پیدا کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور این هفته در شهرهای مختلف کشور در حالی برگزار شد که در ساری شهرآورد شمال کشور برگزار شد .

در این هفته از رقابت ها، دو تیم شمالی استقلال ساری و شهرداری رشت در سالن سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف هم رفتند که در پایان این نماینده گیلان بود که موفق در خانه نماینده مازندران به برتری دست پیدا کند.

استقلالی های ساروی در خانه حریف دیگر تیم شمالی نشدند و در نهایت با نتیجه پرگل ۷ بر ۳ مغلوب شهرداری رشت شدند.

ستاره محمدی، نسیم نوازنده و فریبا میرزاجانی سه گلزن دختران آبی پوش ساروی بودند و ۷ گل نماینده رشت توسط فاطمه حسینی نیا ( ۲ گل )، مریم حکمتی، فاطمه قویدل(۲گل) ، عسل بابازاده و سمانه خدابنده به ثمر رسیده شد.

تیم فوتسال استقلال ساری که به مانند فصل گذشته چندان حال و روز خوشی در رقابت های لیگ برتر فوتسال کشور ندارد، با سختی ها و مشکلات فراوانی پا به این رقابت ها گذاشته است و عملکرد چندان رضایت بخشی در این رقابت ها نداشته است.

نتایج هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان کشور به شرح ذیل می باشد :

پارس آرا شیراز ۲ هیات فوتبال خراسان رضوی ۴

استقلال ساری۳ شهرداری رشت۷

دریژنو فرخ شهر ۳ مس رفسنجان ۱۱

ملی حفاری اهواز ۴ پالایش نفت آبادان ۲

دختران کویر مس کرمان۴ پویندگان صنعت فجر شیراز ۴

به گزارش فارس، تیم فوتسال بانوان استقلال ساری با این شکست خانگی ۴ امتیازی باقی ماند و در انتهای جدول در رده دهم قرار گرفت.