نجاریان : باید در حضور هواداران به هر سه امتیاز بازی با گیتی پسند برسیم

مدیرعامل تیم فوتسال شهروند ساری گفت: باید در مقابل هواداران مان به هر سه امتیاز بازی با گیتی پسند برسیم.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سعید نجاریان در گفتگویی با ابراز رضایت از وضعیت کنونی تیمش در لیگ برتر فوتسال کشور گفت: نتایج تیم در ۱۰ هفته ای که از لیگ گذشته که شامل ۴ برد پیاپی خارج از خانه می باشد، راضی کننده بوده اما مهم تداوم این روند است.

وی افزود: قطعاً رسیدن به جایگاه سوم جدول به راحتی بدست نیامده اما تجربه چندین ساله ام می گوید که کار از این پس به مراتب سخت تر و دشوارتر است چرا که با یک تساوی یا باخت شاهد تنزل چند پله ای در جدول خواهیم بود.

نجاریان با اشاره به دیدار این هفته تیمش با صدرنشین لیگ برتر فوتسال کشور اذعان داشت: گیتی پسند تیم قابل احترامی است اما برای شهروند بعنوان قدیمی ترین و پرهوادارترین تیم فوتسال ایران که این روزها درخور نامش نتیجه می گیرد دیگر فرقی نمی کند که در خانه با کدام تیم بازی می کند و باید به سه امتیاز کامل آن برسیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه وجود مسابقات پلی آف انگیزه تیم ها از جمله شهروند ساری را برای رسیدن به جایگاه های بالاتر در جدول افزایش داده است، خاطرنشان کرد: تمام تلاش مان بر این است که در پایان هفته بیست و ششم در جمع تیم های بالانشین جدول باشیم تا در پلی آف با بهره گیری از میزبانی ها بتوانیم نتیجه ای درخور شأن نام شهروند و هواداران مان را کسب کنیم.

گفتنی است، دیدار تیم های شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان در چارچوب یازدهمین هفته از رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور ساعت ۱۶ روز جمعه ۶ مهرماه ۹۷ در سالن جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری برگزار خواهد شد.