جشنواره مدارس فوتبال محمودآباد با رقابت ۱۰۰ نونهال آغاز شد

جشنواره مدارس فوتبال سال ۱۳۹۷ با حضور بیش از ۱۰۰ نفر از نونهالان پسر محمودآباد صبح روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه در استادیوم ورزشی شهید بهشتی این شهرستان آغاز شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مهرداد خسروی رئیس هیئت فوتبال محمودآباد در گفتگو با واحد رسانه گفت: جشنواره مدارس فوتبال محمودآباد به مدت دو روز با حضور چهار تیم از مدارس فوتبال شهرستان در استادیوم ورزشی شهید بهشتی محمودآباد برگزار می شود.

خسروی افزود: چهار مدرسه فوتبال کاوش،خزر،عقاب و داتیس در روز اول این رقابت ها شرکت کردند.

خسروی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره ها شناسایی مستعدان فوتبال جهت حضور در تیم های مطرح کشوری و مسابقات استعداد یابی تیم ملی در آینده است.

به گفته وی ،برگزاری جشنواره در شناسایی استعدادها،ایجاد انگیزه در بین نونهالان ، رقابت سازنده بین مدارس و توسعه این رشته بسیار مناسب است.

خسروی افزود:این جشنواره همچنین فرصت مناسبی برای بروز استعداد بازیکنان مدارس فوتبال است تا زمینه رشد هر چه بهتر خود را در فوتبال حرفه ای فراهم کنند.

رئیس هیأت فوتبال شهرستان ادامه داد: امروز روز اول این جشنواره در رده سنی زیر ۱۰ و ۱۲ سال برگزار شد که در پایان تیم های خزر بعنوان قهرمانی دست یافت.

‌عقاب،داتیس و کاوش در رده های بعدی قرار گرفتند.

خسروی همچنین از معرفی تیم های اول تا سوم رده سنی زیر ۱۰ سال گفت که با احتساب بازیهای انجام گرفته، تیم خزر عنوان قهرمانی زیر ۱۰ سال را نیز به خود اختصاص داد.
تیم های کاوش،عقاب و داتیس در رده های بعدی قرار گرفتند.

در پایان با حضور یوسفی رئیس اداره ورزش و جوانان و خسروی رئیس هیات فوتبال و مدیران باشگاهها و خانواده ها به تیم های برتر مدال اهداء شد.

خسروی در پایان تصریح کرد: جشنواره مدارس فوتبال فردا چهار شنبه بیست و یکم شهریور ماه در رده های سنی زیر ۱۱ و ۱۳ سال با حضور ۴ مدرسه فوتبال در استادیوم ورزشی شهید بهشتی محمودآباد برگزار می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان محمودآباد ؛

بهترین راه تقویت فوتبال توجه به فوتبال پایه است / هدف برگزاری جشنواره شناسایی و کشف استعدادهای فوتبالی است

مسعود یوسفی در حاشیه برگزاری اولین روز جشنواره مدارس فوتبال در گفت و گویی کوتاه به خبرنگار ورزشی محمودآباد گفت:

هدف جشنواره مسابقه نیست بلکه ایجاد نشاط،سلامتی و شناسایی نونهالان مستعد است.

وی تصریح کرد: بهترین راه ها برای تقویت فوتبال توجه به مدارس و فوتبال پایه است، با وجود اهمیتی که دارد.

وی گفت : بهترین محل برای استعدادیابی و برداشتن گام‌های مثبت جهت پیشرفت فوتبال توجه بیشتر به فوتبال در آموزش و پرورش است.

یوسفی اظهار داشت: اصلا برد و باخت در جشنواره معیار نیست و رقابت ها با « شعار بازی جوانمردانه» پیگیری می شود و مورد استقبال فوتبال آموزان و خانواده ها نیز است.