پیروزی شمال باشگاهی متفاوت/ آموزش بازیکنان زیر نظر معلمین ورزش !

پیروزی شمال نام تیمی است که ایده جالبی را برای فوتبال مازندران و شهر ساری پیاده کرده است و مورد توجه خانواده ها نیز قرار گرفته است.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در هیاهوی این روزهای فوتبال و در حالی که مدارس فوتبال زیادی در سطح شهر، استان و کشور حتی بدون مجوز به فعالیت می پردازند، باشگاهی در استان مازندران به سبکی متفاوت کار می کند.

پیروزی شمال نام تیمی است که ایده جالبی را برای فوتبال مازندران و شهر ساری پیاده کرده است و مورد توجه خانواده ها نیز قرار گرفته است.

استفاده از معلمین ورزش برای آموزش این فوتبالیست های نونهال و نوجوانان و تربیت درست این ورزشکاران توسط معلمینی که تخصصشان آموزش به کودکان است، شیوه جالبی بود که باشگاه پیروزی شمال آنرا به کار برده است.

حضور جبیر تقی زاده به عنوان موسس باشگاه، امین رحیمی به عنوان مدیر عامل باشگاه، روح الله اسماعیلی به عنوان استعداد یاب و مدیر فنی نشان از هدف بالای این باشگاه دارد. کلیه کادر فنی این باشگاه در مدارس نیز وظیفه معلمی را بر گردن دارند و حالا در زمین فوتبال نیز به آموزش ویژه این فوتبالیست های کوچک میپردازند.

سایر عوامل کادر فنی این باشگاه به شرح ذیل می باشد :

سرمربی تیم جوانان : مصطفی عاقلی
کمک مربی صابر نصیری

مربی تیم زیر ۱۳ سال : ارسلان محمدی
مربی تیم زیر ۱۲ سال : سجاد ساداتی
مربی تیم زیر ۱۰ سال : مهدی کاوه
مربی تیم زیر ۹ سال : روح الله رضایی
مربی گلر ها : احسان عمادی

باشگاه و مدرسه فوتبال پیروزی شمال را می توان از هم اکنون به خاطر سپرد و شاید حضور این تیم در لیگ های استانی، نوید روزهای خوشی را برای فوتبال تقریبا از بین رفته مرکز استان بدهد.