جنجال در لیگ برتر فوتبال جوانان استان / بازی ای که بدون حضور پزشک سوت خورد با جنجال نیمه کاره تمام شد !

از هفته ی شانزدهم لیگ برتر جوانان استان مازندران این هفته از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه شاهین بابل میزبان داروسازی وتاک ساری بود که این دیدار جنجالی ناتمام ماند. به گزارش مازنداسپرت ، دقیقه ی ۲۷ بازی با نتیجه بدون گل مساوی بود که در یک برخورد هوایی لب یکی از بازیکنان ساروی پاره شد و […]

1از هفته ی شانزدهم لیگ برتر جوانان استان مازندران این هفته از ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه شاهین بابل میزبان داروسازی وتاک ساری بود که این دیدار جنجالی ناتمام ماند.

به گزارش مازنداسپرت ، دقیقه ی ۲۷ بازی با نتیجه بدون گل مساوی بود که در یک برخورد هوایی لب یکی از بازیکنان ساروی پاره شد و خون ریزی کرد.داور پس از مشاهده این صحنه به ادامه بازی پرداخت درحالی که وتاکی ها منتظر بودند داور بازی را نگه دارد.

فریاد ها بر سر داور ادامه داشت و طی یک تصمیم جنجالی سرپرست تیم ساروی را از زمین اخراج کرد.بازیکن وتاک که مصدوم شده منتظر پزشک بازی بود که اینجا بود که وتاکی ها متوجه شدند پزشکی در کار نیست!!!!

پس از اعتراض به نبود پزشک ، زمین را ترک کردند و بازی نا تمام ماند. طبق گفته ی بعضی از کارشناسان داور بازی نباید بدون پزشک بازی را اغاز میکرد

یکی از اعضای کادرفنی تیم وتاک در این خصوص افزود : اگر خدایی نکرده یک مشکل حاد برای بازیکن ما به وجود می امد چه کسی پاسخ گو بود؟هیات فوتبال پیگیری کند هرچند داروسازان مدعی هستند که بازی سه بر صفر باید به نفع ان ها شود ولی باید منتظر رای کمیته انضباتی درباره این دیدار ماند.