هدیه ویژه نکونام برای بازیکنی که از نساجی آقای گل یا لژیونر شود !

جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران در گفت‌وگویی نکات جالبی به زبان آورده است. خلاصه‌ای از حرف‌‎های او را می‌خوانید؛

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران در گفت‌وگویی نکات جالبی به زبان آورده است. خلاصه‌ای از حرف‌‎های او را می‌خوانید؛
*از من هم درباره انتخاب بهترین بازیکن جهان سؤال کردند که رأیم را به آقای فتاحی گفتم تا در اختیار کارلوس کی‌روش قرار گیرد. با اینکه طرفدار بارسلونا هستم ولی دوست دارم مودریچ بهترین بازیکن جهان شود.
*هنوز هم لالیگا بهترین لیگ دنیاست.
*من در عصری به لالیگا رفتم که چهره‌های بزرگی در آنجا بازی می‌کردند. بعد از جام جهانی ۲۰۰۶ به اوساسونا رفتم و آنجا بازی مقابل چهره‌ای، چون کاسیاس را تجربه کردم و به او گل هم زدم. دیوید بکام هم در رئال بود، همینطور بازیکنانی چون روبینیو، گوتی و…. اینستا، ژاوی و پویول هم در بارسا بودند. این بازیکنان واقعاً در تاریخ تکرار نمی‌شوند.
*من بار‌ها و بار‌ها مقابل ژاوی بازی کردم، همین طور مسی. قبل و بعد از بازی و خیلی وقت‌ها در حین مسابقه با هم حرف می‌زدیم. آن‌ها می‌دانستند من کاپیتان تیم ملی ایران بودم. در آن سال‌ها هر دو در بهترین شرایط ممکن خودشان بودند و خلاصه من هم در مراسم بهترین‌ها معمولاً به این‌ها رأی می‌دادم.
*من عاشق پویول بودم. همیشه او را دوست داشتم. همین الان دنبال یک پویول در زمین می‌گردم. یکسری چیز‌ها در زمین مسابقه از او دیدم که واقعاً فوق العاده بود.
*اگر بازیکنی از #نساجی_مازندران لژیونر شود لباس کارلوس پویول را که از خودش گرفتم، به او هدیه می دهم. اصلاً هر بازیکنی که آقای گل شود، هر پیراهنی را که دوست دارد به او می‌دهم، حتی پیراهن ژاوی و زلاتان و… را. فقط لازم است بگوید کدام را دوست دارد.
*من خودم زمانی که کاپیتان شدم، از پویول خیلی چیز‌ها یاد گرفتم و در واقع از او الگو برداری هم کردم. این مسئله خیلی به من کمک کرد.
*وقتی از تیم ملی خداحافظی کردم، خیلی از بازیکنان تیم ملی با من تماس گرفتند و گفتند برگرد ولی من تصمیم خودم را گرفته بودم.