طلای کاروان ایران توسط جوان مازندرانی /۲۰ امتیاز المپیکی برای یعقوبی

در ادامه نخستین روز از مسابقات ارتش های جهان اولین مدال طلای کاروان ایران توسط ملی پوش مازندرانی، ابوالفضل یعقوبی کسب شد.   به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات المپیک نظامیان جهان با حضور ۱۲ هوگوپوش از کشورمان به  ميزباني شهر “مونگ يونگ” كره جنوبي  از صبح امروز آغاز شد و جوان غیور مازندرانی با […]

252353533335در ادامه نخستین روز از مسابقات ارتش های جهان اولین مدال طلای کاروان ایران توسط ملی پوش مازندرانی، ابوالفضل یعقوبی کسب شد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات المپیک نظامیان جهان با حضور ۱۲ هوگوپوش از کشورمان به  ميزباني شهر “مونگ يونگ” كره جنوبي  از صبح امروز آغاز شد و جوان غیور مازندرانی با ۴ پیروزی مقتدرانه مدال طلای سیزم ۲۰۱۵ را دشت کرد.

ورزشکار وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان از توابع جویبار مازندران برای رسیدن به مدال طلا رقابت های نظامیان جهان، پس از یک دور استراحت، در یک بازی یک طرفه  و دیدنی کره جنوبی را با امتیاز ۱۵ بر صفر شکست داد . و در گام دوم مقابل “جالاس یاکندا” از گابن قرار گرفت و توانست با قدرت و امتیاز بالا این حریف را  21 بر ۳  از پیش رو بردارد. سومین پیکار این تکواندوکار از خطه سر سبز “جور پانتار” از اسلوونی بوده که بازهم با اقتدار نتیجه را ۱۵ بر ۶ به پایان رساند و به فینال این رقابت ها راه پیدا کرد.  نماینده وزن ۶۳- کیلوگرم کشورمان در فینال برای رسیدن به مدال طلا مقابل  “دیاز الوس” از برزیل دارنده مدال برنز ارتش های جهان در سال ۲۰۱۳ قرار گرفت که در نهایت خوش رنگترین مدال این دیدار حساس به ابوالفضل یعقوبی دارنده برنر جهان ۲۰۱۵ رسید و با افتخار بر سکوی قهرمانی تکیه زد.

 

یعقوبی با این مدال طلا، ۲۰ امتیاز المپیکی را به سبد اندوخته هایش در رنکینگ المپیکی اضافه کرد.