محمدعلی پور: برای استعدادهای منطقه آمده ایم؛ حضور محجوب پروین غنمیت است

آنهایی که فوتبال بابلسر را در مسیر تکامل می خواهند و آرزوی بازگشت دوران پرافتخارش را دارند؛ به خانه جوانان اعتماد کنند. عصاره فوتبال این شهر و برگزیدگان آن در همه دورانش از سه نسل مختلف گرد هم آمدند تا بابلسر نفسی تازه کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،خبر رسید که تیم خانه جوانان بابلسر عزم لیگ دسته اول فوتبال بزرگسالان مازندران را کرده، اما شوق ما صرفا همین حضور تیمی از شهرستان در رقابت های استانی نیست که از این مقطع تا لیگ کشور هم بارها تیمداری کرده اند و می کنند؛ شور ما از سر هم آوایی جمعی از ناب ترین های اخلاقی و فنی است که گرد هم آمده اند تا یک محال را به شد بدل کنند.

تیم خانه جوانان را عباس محمد علی پور چهره قابل و دوست داشتنی در اختیار دارد و مالک است اما امور فنی اش را به جوانترهای نام آشنا سپرده است.
مدیرعامل تیم اسوه اخلاقی و فنی فوتبال بابلسر و استان قاسم علیزاده است که نیک می دانیم از حالا عنوان اخلاق مدارترین و بی حاشیه ترین تیم از آن خانه جوانان می باشد.
مجید پاشنا شخصیت فرهیخته ورزشی ها و از بهترین مدیران مازنی ورزش کشور هم در هیات مدیره تیم خانه جوانان حضور دارد که تجربیات ذیقیمتش به کار می آید.

حضور همزمان قاسم علیزاده، عباس محمد علی پور و مجید پاشنا که این سه تن خود بخشی مهم از موفقیت های فوتبالی بابلسر را در سال های دور ساختند و حتی نقش استانی داشته اند، تیم خانه جوانان را به تیمی احترام برانگیز و ویژه بدل کرده است.

اما در بخش فنی اتفاق مهم حضور بهرام اسماعیلی است.‌ کاپیتان پیشین تیم ملی جوانان و بازیکن ارزنده سال های پیش فوتبال ایران به عنوان سرمربی این تیم در نخستین تجربه هدایت تیمی در رده بزرگسالان در شهر و استانش برگزیده شده که قطعا به کام استعدادهای منطقه خواهد بود که از ظرفیت های او بهره ببرند بخصوص آنکه در کنارش یک مربی جوان دارد به نام هادی خدادادی که نساجی چی ها و مازنی سال ها بازی های خوبش را به یاد دارند.

از سید رزاق نصراللهی هم به عنوان سرپرست در این تیم بهره برده می شود که ترکیب چهره های متعهد و کاربلد را تکمیل می کند.

عباس محمدعلی پور درباره این تیم می گوید: هدف اصلی فقط فرصت دیده شدن به بازیکنان جوان و استعدادهای تازه است که در مسابقات لیگ استان امکان تجربه اندوزی را خواهند داشت. فوتبال بابلسر با حضور محجوب پروین رئیس شورای اسلامی شهر به عنوان رئیس هیات فوتبال شهرستان و سبقه و پیشینه ایشان روند مطلوبی یافته و بی شک تاثیر عمیق و زیاد بر این رشته خواهد گذاشت. از عنایت و حمایت ایشان سپاسگزارم که ما را دلگرم کردند به حضوری بهتر در صحنه فوتبال و پشتوانه سازی برای بابلسر و امیدافزایی دوباره در سطح منطقه که خواسته همه ورزشی هاست. محجوب پروین پشتوانه خوبی برای ورزش شهرستان و به ویژه فوتبال است و یقین دارم که روز به روز اثرات این حضور را خواهیم دید. این انتخاب خوب را به جامعه ورزش بابلسر و فوتبال مازندران تبریک می گوییم که حضور محجوب پروین غنیمتی است.

فصل جدید لیگ یک فوتبال مازندران برای مشتاقان آن جذابیت تازه ای یافته است. تیم خانه جوانان بابلسر با حضور این چهره های نافذ و قدیمی و صمیمی بر وزن لیگ یک می افزاید.