پسران مهار نشدنی والیبال ایران در سومین فینال پی در پی

تیم ملی والیبال ایران با پیروزی ۳ بر صفر مقابل قطر برای سومین دوره متوالی راهی فینال بازی های آسیایی شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم ملی والیبال ایران در حالی شنبه فینال بازی های آسیایی را برگزار خواهد کرد که این مقتدرانه ترین صعود کشورمان به فینال بوده است به طوریکه شاگردان کولاکویچ حتی یک ست را هم به رقبا واگذار نکرده اند.

ملی پوشان والیبال ایران رو در روی قطر قرار گرفتند تا برنده این دیدار راهی دیدار نهایی بازی های آسیایی جاکارتا شود. قطری ها با مخارج سنگین و سرمایه گذاری های عظیمی که روی والیبال خود داشته اند برای حضور در فینال بازی های آسیایی جاکارتا انگیزه و برنامه ریزی بسیاری داشتند اما شاگردان ایگور کولاکویچ همچون ۳ بازی گذشته حتی یک ست را هم به حریف ندادند تا قدرتمندترین حضور در فینال را تجربه کنند.

سعید معروف، امیر غفور، علی شفیعی، محمد موسوی، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی و مهدی مرندی مهره های آغاز کننده ایران در دیدار با قطر بودند. قطری ها انگیزه و تلاش بالایی برای پیروزی در این دیدار داشتند اما شگفتی این تیم مقابل ایران متوقف شد. احمد ضیایی رییس فدراسیون والیبال ایران، نصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی، غلامرضا نوروزی رییس فدراسیون پزشکی ورزشی، مجيد كيهاني رييس فدراسيون دو و ميداني، محسن رضواني رييس فدراسيون شنا شيرجه واترپلو، هادي ساعي قهرمان سابق المپيك و سایر همراهان تیم ملی والیبال ایران بازی مقابل قطر را در سالن اصلی مسابقات از نزدیک تماشا می کردند. حدود ٢٥٠٠ تماشاگر خود را به محل برگزاری مسابقات رسانده بودند که نزدیک به ۳۰۰ ایرانی ملی پوشان والیبال کشورمان را تشویق می کردند.

با این نتیجه تیم ملی والیبال ایران برای سومین بار پی در پی به فینال بازی های آسیایی راه پیدا کرد و حریف کره جنوبی در بازی نهایی شد. این دیدار که تکرار دیدار تیرماه در لیگ جهانی خواهد بود روز شنبه ساعت ۱۶:۳۰ به وقت ایران انجام خواهد شد تا برنده این دیدار یک طلای ارزشمند را به کاروان کشور خود اهدا کند.