مهدوی سکاندار ورزش مرکز مازندران شد/مختار به ساری رسید؛ دلیری در اوج رفت !

طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، مختار مهدوی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری منصوب شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،پس از کش و قوس های چندین ماهه و در حالی که از مدت ها قبل زمزمه حضور مختار مهدوی برای سکانداری اداره ورزش شهر ساری به گوش می رسید، بالاخره روز گذشته طی حکمی از سوی مدیرکل ورزش و جوانان استان، مختار مهدوی به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری منصوب شد تا بعد از حدود ۴ سال ورزش ساری رئیسی دیگر را بر خود ببیند.

بعد از حضور کوتاه مدت اما موفق حسین بریمانی در شهر ساری، حسین دلیری هم علی رغم تلاش های فراوان و موفقیت هایش، شهر پر مدال و موفقی را در اختیار مهدوی قرار داد.

ساری در صدر ورزش مازندران قرار دارد و شاید کار مهدوی برای هدایت ورزش مرکز استان کمی سخت باشد ولی مهدوی هم در میاندرود نشان داد که می تواند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اما طبق شنیده ها گفته می شود حسین دلیری رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری به سمت معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران منصوب خواهد شد.

مهدوی سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری پیشتر با سابقه چهار ساله موفق مسئولیت اداره ورزش و جوانان شهرستان میاندرود را عهده دار بود.
ایشان همچنین یک دهه به عنوان مسئول امور مالی و خزانه هیات فوتبال استان و نیز ۸ سال به عنوان داور ارشد مازندران در سطح اول فوتبال کشور قضاوت کردند.

در متن حکم مهدوی چنین نوشته شده است:
جناب آقای مختار مهدوی
سلام علیکم؛
نظر به سوابق، تعهد و تجربیات جنابعالی در امور ورزش و جوانان بموجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ساری منصوب می شوید.
امید است با اتکال به خداوند منان و درایتی که در شما سراغ دارد در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج)، در انجام امور محوله و خدمت به جوانان این مرز و بوم و برنامه ریزی جهت توسعه ورزش شهرستان مذبور موفق و موید باشید.
حبیب حسین زادگان
مدیرکل

 

پایگاه خبری مازند اسپرت، ضمن خدا قوت به حسین دلیری پرتلاش، آرزوی موفقیت برای مهدوی جوان و ورزش شهر ساری دارد.