ستاره جودوی بانوان به جاکارتا نرفت/برمکی تاوان تعلل فدراسیون را داد !

در کنار دنیا آقایی جودوکای سمنانی همگان بخت مدال را برای فاطمه برمکی قائل بودند اما تردید فدراسیون جودو همه چیز را خراب کرد. تا جنبیدند، دیر شده بود و فاطمه در خانه ماند و به جاکارتا نرفت.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در کمال ناباوری تیم ملی جودو بدون حضور فاطمه برمکی روانه جاکارتا شد تا چهره شاخص تیم ملی که در یکسال گذشته در اوج بود و بهترین شرایط فنی را داشت، به شکل دور از انتظاری بازی های آسیایی جاکارتا را از دست بدهد!

فدراسیون جودو از ابتدا قصد داشت دو نفر را اعزام کند که در شرایطی که برمکی بخت مسلم بود، این فرصت را در اختیار جودوکار دیگری می گذارد. پس از اینکه متوجه شدند برمکی لایق حضور و حتی کسب مدال است، در صدد افزایش سهمیه برآمدند. آنها حتی لباس بازی ها را برای فاطمه برمکی فرستادند و هر چه به روز اعزام نزدیک تر می شدیم، قضیه قطعی و حتمی گمان می شد ولی در نهایت ناباوری در آخرین لحظه اعلام شد که کمیته ملی المپیک و حتی فدراسیون آسیایی نپذیرفته و تیم ملی بدون حضور برمکی به بازی های آسیایی سفر کرد.

برمکی می توانست مدال رویایی برای جودوی بانوان در بازی های آسیایی بگیرد، رقبای سرسختی داشت ولی آماده بود و مصمم اما فدراسیون یک فرصت بزرگ را از این ورزشکار و از خودش دریغ کرد. حیف شد، حیف.