پس از چندین روز حضور در تمرینات تیم کاله مازندران ؛بازیکن اسپانیایی ديپورت شد !د

مازند اسپرت  : سرجيو نودا بازیکن اسپانیایی که سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا از تیم های حاضر در سطح سه لیگ جهانی را داشت پس از چندین روز حضور در تمرینات تیم کاله مازندران مورد تایید کادرفنی تیم قرار نگرفت. به گزارش مازند اسپرت ؛ این بازیکن که علی رغم همه گفته ها مبنی […]

voollyمازند اسپرت  : سرجيو نودا بازیکن اسپانیایی که سابقه بازی در تیم ملی اسپانیا از تیم های حاضر در سطح سه لیگ جهانی را داشت پس از چندین روز حضور در تمرینات تیم کاله مازندران مورد تایید کادرفنی تیم قرار نگرفت.

به گزارش مازند اسپرت ؛ این بازیکن که علی رغم همه گفته ها مبنی بر اینکه یک بازیکن درجه یک محسوب میشود پس از حضور در تمرینات کاله بسیار ضعیف عمل کرد و نتوانست خواسته های کادرفنی تیم کاله را برآورده کند.

بهروز عطایی سرمربی تیم کاله سر انجام پس از پنج روز زير نظر گرفتن این بازیکن اسپانیایی وی را مورد تایید قرار نداد تا بدین ترتیب مهر ديپورت شدن این بازیکن اسپانیایی زده شود.

بنابر شنیده های غیر موثق هنوز جایگزین قطعی در این پست انتخاب نشده است و باید منتظر ماند و دید آیا عطایی باز هم دنبال یار خارجی میرود یا روی به گزینه های موجود ایرانی می آورد.

تا بدین لحظه پیوستن نیکو فریکس،صابر نريمان نژاد،علیرضا جدیدی،علی شفيعی،ولی علیپور،مبین مظلوم،رضا قرا،آرمين رنجبر،سعید شیرودی،حسين امیری،مرصاد آقاجانی،رافع طبری به عنوان بازیکنان اصلی قطعی شده است و گفته میشود کاله به دنبال دو بازیکن دیگر است تا ترکیب خود را برای حضور در لیگ پیش رو که از اواخر مهر ماه آغاز خواهد شد تکمیل کند.

تنها نماینده استان مازندران در لیگ برتر والیبال کشور از روز بیست و نهم مهر ماه سال جاری به مصاف حريفان خود خواهد رفت.

کاله مازندران،متین ورامین،پیکان تهران،سايپا البرز،بانک سرمایه،ثامن الحجج مشهد،شهرداری زاهدان،آلومینیم بندرعباس،شهرداری ارومیه،شهرداری تبريز،آرمان اردکان،پارس مهر فارس دوازده تیم حاضر در ليگ برتر امسال خواهند بود که در یک گروه به مصاف هم خواهند رفت و هشت تیم برتر جدول در پایان به رقابت های پلی آف راه خواهند یافت.