مصاحبه یک ساعته محمد پرگر رئیس فدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه با تلویزیون مالزی

کاپیتان تیم فوتبال ناشنوایان ایران که به عنوان رئیس فدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزیده شد، با تلویزیون مالزی مصاحبه می‌کند.   به گزارش مازند اسپرت، محمد پرگر که ابتدای هفته جاری در انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه صاحب بیشترین رای و به عنوان رئیس جدید این فدراسیون برگزیده شد، امشب (چهارشنبه) به […]

02222PPPAکاپیتان تیم فوتبال ناشنوایان ایران که به عنوان رئیس فدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه برگزیده شد، با تلویزیون مالزی مصاحبه می‌کند.

 

به گزارش مازند اسپرت، محمد پرگر که ابتدای هفته جاری در انتخابات ریاست فدراسیون ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه صاحب بیشترین رای و به عنوان رئیس جدید این فدراسیون برگزیده شد، امشب (چهارشنبه) به مدت یک ساعت با تلویزیون مالزی مصاحبه خواهد کرد.

 

وی قراراست در این برنامه در مورد فعالیت‌های خود و برنامه‌هایی که برای پیشبرد و گسترش فعالیت‌های ورزشی ناشنوایان در سطح آسیا و اقیانوسیه دارد، توضیحاتی ارائه کند.

 

هشتمین دوره پیکارهای آسیا و اقیانوسیه ناشنوایان از روز شنبه هفته جاری در شهر تائویوان (۳۰ کیلومتری تایپه، مرکز تایوان) آغاز شد و تا یکشنبه آینده ادامه خواهد داشت.