درخشش طاها تنکابن و صعود به مرحله نهایی + تصاویر

مسابقات لیگ دسته اول امیدها کشور در گروه دوم با شرکت شش تیم از شهر های تنکابن ، بهبهان دو نماینده ، شیراز ، کاشان و قزوین از روز بیست و دوم تیرماه در سالن امام رضا (ع ) شهر تنکابن برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسابقات لیگ دسته اول امیدها کشور در گروه دوم با شرکت شش تیم از شهر های تنکابن ، بهبهان دو نماینده ، شیراز ، کاشان و قزوین از روز بیست و دوم تیرماه در سالن امام رضا (ع ) شهر تنکابن برگزار شد و در روز بیست و شش تیرماه با صدرنشینی تیم طاها تنکابن که با پنج پیروزی مقتدرانه از پنج بازی و پانزده امتیازی رتبه اول را بدست آوردو به همراه تیمهای اهورا بهبهان و اتحاد بهبهان به مرحله بعد صعود کردند .تا در کنار تیمهای کرمان فراراه . مس سونگون و گیتی پسند زواه که از گروه اول مسابقات به مرحله صعود کردند مسابقات دور نهایی بازیها را برگزارخواهد کرد تا تکلیف دو تیم صعود کننده به لیگ برتر امیدها مشخص شود . از روزر پایانی این مسابقات که با حضور شریعت نژاد نماینده مجلس شهرستان های تنکابن و رامسر و عباس آباد و تنی چند از مسئولین برگزار شد . گزارشی تهیه کردیم

بهروز صدوقی نماینده سازمان لیگ فوتسال درگفتگو با خبرنگار ما گفت : مسابقات لیگ دسته اول فوتسال کشور با حضور شش تیم از تاریخ بیست و دو تیرماه آغاز شد و امروز با صدرنشینی طاها تنکا بن به پایان رسید . و تیمهای اهورا بهبهان و اتحاد بهبهان دررتبه دو م وسوم قرارگرفتند .

صدوقی با ابراز رضایت از میزبانی شهرستان تنکابن از تما می مسئولین اداره ورزش و جوانان شهرستان تنکابن ، هیات فوتبال شهرستان تنکابن و سایرمسئولین شهرستان تشکر کرد .

این مسئول دربخش دیگری از گفتگو خود باتشکر از کلیه مسئولین ساز مان لیگ فوتسال و درراس آنان علی کفاشیان مسئول کمیته فوتسال کشور از نظم برگزاری مسابقات رده های پایه ابراز رضایت کرد واظهارکرد هر چقدر تداوم برگزاری مسابقات در این رده بیشتر باشد به پیشرفت فو تسال کشور و تشکیل تیم قدرتمند کمک خواهدکرد .
صدوقی در پایان برای تیم های صعود کننده در مر حله پایانی آرزوی توفیق کرد . و این نکته را یا د آورشد : که پتانسیل فوتسال تنکابن بسیار بالاست و امید واریم هر چه زودترنیز غرب استان
ماز ندران درلیگ برتر بزرگسال کشور صاحب نماینده شود .

در بخش دیگری از این گفتگو با روح الله امین شکوهی ریس اداره ورزش و جوانان مصاحبه ای داشتیم وی به خبرنگار ما گفت : مسابقات فوتسال از تاریخ بیست ودوم تیرماه در شهرستان تنکابن آغاز کردیم . و الحمدالله نماینده شهرستان نیز نتیجه خوبی گرفت و امیدواریم این موفقیت در دور نهایی تداوم داشته باشد و مانیز از تمام توانمان برای موفقیت طاها در دور نهایی استفاده خواهیم کرد.
شکوهی اظهار کرد : تلاش خودرا کردیم تا با اماده کردن محل اسکان مناسب درزائر سرا شهر شیرو د تنکابن و برگزاری مسابقات درسالن امام رضا ( ع ) تنکابن رضایت تیمها مهمان را جلب کنیم . هر چند گرماهوا کمی شرایط ما را سخت کرد اما به نظرم نمره بالایی بابت میزبانی فوتسال امیدها را بدست آوردیم و دراین راه جادارد از کلیه مسئولین شهرستان تنکابن تشکر کنم .
شکوهی در پایان با اشاره به اینکه تنکابن یک شهر توریستی است گفت تمام توانمان با کمک هلال احمر و هیات نجات غریق شهرستان به کار خواهیم گرفت تا تابستانی کم حادثه را سپری کنیم .

اما وحید سعیدی مدیر عامل طاها تنکابن نیز در گفتگوی باخبرنگار ما گفت : از کادر فنی طاها و از کلیه بازیکنان تشکر می کنم . خوشحالم که بعنوان صدرنشین و مقتدرانه به مرحله بعد صعود کردیم .
و امیدوارم این موفقیت تداوم داشته باشد تا این تیم به جایگاه اصلی خود برگردانیم .
سعیدی از کلیه مسئولین شهرستان تنکابن نماینده مجلس ، فرماندار ، شهردار و شورای شهر ، اداره ورزش و جوانان ، هیات فوتبال. بسیج ورزشکاران تنکابن وشیرو د ؛اداره آموزش وپرورش وشبکه بهداشت و سایر مسئولین تشکر کرد و گفت: حلقه مفقوده و گمشده این مسابقات خالی بودن سکوها سالن امام رضا (ع ) تنکابن بود و این کمی را ما دلسرد میکند . ما انتظار حمایت بیشتری از مردم شهر تنکابن داشتیم .
وی در پایان از بهروز صدوقی نماینده سازمان لیگ و ملکی نماینده فوتسال استان و کلیه داوران مسابقات تشکر کرد . و ابراز امیداوری کرد که رضایت تیم های مهمان از میزبانی طاها جلب شده باشد .
در بخش پایانی گفتگوبا مهرداد لطفی سرمربی طاها تنکابن نیز گفتگو کردیم وی به خبرنگار ما گفت :
خیلی خوشحالم که با تلاش مجموعه مدیریتی ، کادرفنی و بازیکنان به مرحله پایانی صعود کردیم .و سعی می کنیم با حفظ انسجام تیمی و ریکاوری و برگزاری یک اردو یک هفته ای و با توجه به اینکه نمی توانیم طبق قوانین سازمان لیگ تیم را تقویت کنیم نیاز به حفظ پتانسیل موجودداریم تا با قدرت به مرحله صعود کنیم .
مهرداد لطفی از کلیه مسئولین تشکر کرد اما یا د آور شد این حضور مقطعی کافی نیست و تمام شهر باید برای رسیدن طاها تنکابن به لیگ برتر تلاش کنیم اما نباید فراموش کنیم تنکابن برای بازگشت به روزهای اوج تنکابن نیاز به یک تیم بزرگسال دارد .
لازم به ذکراست محمود رضا نصیر لو داور تنکابنی بین المللی فو تسال کشور درروز پایانی مسابقات در سالن حضور داشت . و تیم طاها در حضور وی و مسئولین این شهرستان همانطوری که اشارهشد مقتدرانه راهی مرحله بعد شد .کادرفنی وبازیکنان تیم طاها متشکل از :
معرفی تیم فوتسال امید طاها تنکابن حاضر در گروه دوم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال امید فوتسال کشور

لیست و اسامی کامل بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال طاها تنکابن بشرح زیر میباشند :
۱.حمید رزاقی
۲.علیرضا منصوری
۳.مهدی شیرسوار
۴.آرمین شیخ الاسلامی
۵.علیرضا ابوالقاسمی مقدم
۶.سید آرمین حسینی
۷.علی آهنگریان
۸.علیرضا معافی
۹.امیر رضا تقوی
۱۰.عبدالله تقوی
۱۱.سینا شورمیج
۱۲.سعید شکوهی
۱۳.حمید باقر زاده
۱۴.امیرحسین دارابی
۱۵.مهدی آهنگری
۱۶.سعید کوزه گر
۱۷.امیرحسین اکبری
۱۸.حسن شعبانی
۱۹.سعید رحمت فلاحی
۲۰.امیر رضا اکبرزاده

مدیر عامل : وحیدرضا سعیدی
سرپرست : حسن مرادپور
سرمربی : مهرداد لطفی
مربی : حمیدرضا مرادخانی
مربی : پویا کریم نظر
مربی : رضا اوزجی می باشند.