رئیس هیئت کبدی مازندران خبر داد : بابلسر میزبان کبدی ساحلی قهرمانی کشور شد

رئیس هیئت کبدی مازندران از میزبانی بابلسر در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ، عباد دلیری  با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی کشور به میزبانی مازندران اظهار کرد: این مسابقات در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عظیمی بابلسر در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود. […]

014477رئیس هیئت کبدی مازندران از میزبانی بابلسر در مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کشور خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، عباد دلیری  با اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر کبدی ساحلی کشور به میزبانی مازندران اظهار کرد: این مسابقات در مجتمع فرهنگی ورزشی شهید عظیمی بابلسر در روزهای ۱۳ تا ۱۵ مهرماه برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه تیم آمل به عنوان نماینده مازندران در این مسابقات حضور دارد، افزود: نماینده مازندران برای حضور پرقدرت در این مسابقات تمرینات خوبی را پشت سر گذاشت.

 

رئیس هیئت کبدی مازندران در ادامه از برگزاری مسابقات کبدی زندان‌های استان خبر داد و گفت: مسابقات کبدی زندان‌های استان نیز ۱۵ مهر به میزبانی اداره زندان ساری برگزار می‌شود.

 

دلیری همچنین با اشاره به برگزاری مسابقات کبدی مدارس کشور در رامسر افزود: مسابقات کبدی مدارس کشور در دو بخش پسران و دختران با حضور ۱۳ تیم در رامسر برگزار شد.

 

وی در پایان از حضور تیم استقلال ساری در لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: مسابقات کبدی لیگ برتر باشگاه‌های کشور که به میزبانی یزد برگزار شد و استقلال ساری در برابر تیم‌های خراسان رضوی، یزد،کرمان به مرحله دوم این رقابت‌ها صعود کرد.