نتایج هفته سوم لیگ دسته اول کشتی کشور/فقط بهشهری ها موفق بودند

تیم شهدای پازوار امیرکلا در حالی که میزبان دیگر تیم مازندرانی شهر بی نقطه ساری بود پیروز شد، اما بقیه تیم های مازندرانی به جز پتروشیمی بهشهر شکست خورده میدان را ترک کردند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم شهدای پازوار امیرکلا در حالی که میزبان دیگر تیم مازندرانی شهر بی نقطه ساری بود پیروز شد، اما بقیه تیم های مازندرانی به جز پتروشیمی بهشهر شکست خورده میدان را ترک کردند.

در کشتی آزاد تیم پتروشیمی بهشهر در خانه پالاسازه تبریز ۶ به ۴ برنده شد و به سومین پیروزی متوالی اش دست یافت‌. این تیم همچنان مدعی اول قهرمانی نشان می دهد.
در همین گروه اول کشتی آزاد تیم بابلسر در بندگز مقابل تیم هیات کشتی این شهر ۶ به ۴ شکست خورد و برای دومین بار در سه هفته بازنده شد.

اما در گروه دوم تیم شهدای پازوار امیرکلا در جوی فوق العاده با حمایت تماشاگرانش تیم ساری شهر بی نقطه را ۶ به ۴ برد. پایکوبی امیرکلایی ها پس از پیروزی بر رقیب جالب توجه بود. در عین حال ساروی ها که گمان می رفت در حد یک قهرمان باشند برای دومین بار بازنده شدند.
در همین گروه تیم شهرداری مشهد در خانه اش ۶ به ۴ مقهور تیم راه و شهرسازی گلستان شود تا تکلیف در این گروه مشخص گردد. این سومین برد تیم قدرتمند گلستانی است که احتمالا فینال را در پایان این مسابقات با بهشهری ها برگزار می کند.

در کشتی فرنگی هر دو تیم مازندرانی باختند. سید بابل که هفته اول استراحت داشت و هفته دوم اردبیل را برد، این بار به تیم پویش اهواز ۶ به ۴ باخت. تیم لبنی دوشه هراز آمل هم در خانه ۶ به ۴ مغلوب تیم آنزان ایذه شد. این دومین شکست آملی ها در این رقابت ها بود. مسابقات فرنگی در یک گروه به شکل دوره ای برگزار می شود.

در هفته های بعدی لازم است تا کیفیت بهتری را از تیم های بابلسر و شهر بی نقطه در آزاد و سید بابل و هراز آمل در فرنگی ببینیم تا شاید امیدها به قهرمانی بیشتر شود.

در ادامه تصاویری از دیدار  لبنی دوشه هراز آمل و آنزان ایذه را مشاهده می کنید.