مسابقات گلبال قهرمانی بانوان کشور در بابلسر/ مازندران در جایگاه سوم دسته دوم ایستاد

تیم گلبال بانوان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور در بابلسر، در رده سوم جای گرفت.   به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات گلبال بانوان قهرمانی کشور که در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر جریان داشت با قهرمانی تیم‌های تهران و قزوین در دسته اول و دوم به پایان رسید. در روز پایانی این مسابقات در دسته […]

000011تیم گلبال بانوان مازندران در مسابقات قهرمانی کشور در بابلسر، در رده سوم جای گرفت.

 

به گزارش مازند اسپرت ، مسابقات گلبال بانوان قهرمانی کشور که در اردوگاه شهید عظیمی بابلسر جریان داشت با قهرمانی تیم‌های تهران و قزوین در دسته اول و دوم به پایان رسید.

در روز پایانی این مسابقات در دسته اول که با شرکت هشت تیم برگزار شد، تیم تهران جام قهرمانی را بالای سر برد، توابع تهران دوم شد و اصفهان در جایگاه سوم قرار گرفت.

اما در رقابت‌های دسته دوم، قزوین عنوان قهرمانی را در میان ۱۲ تیم از آن خود کرد. خوزستان دوم شد و مازندران در جایگاه سوم ایستاد.

بدین ترتیب در پایان رقابت‌های دسته اول، تیم‌های یزد و کرمان به دسته دوم سقوط کردند که در این بین، تیم یزد به دلیل عدم حضور در مسابقات به دسته پایین تر سقوط می‌کند.

همچنین دو تیم قزوین و خوزستان جواز حضور در دسته اول را کسب کردند.

جام تلاش مسابقات گلبال قهرمانی بانوان کشور به تیم هرمزگان که برای اولین بار در این رقابت‌ها شرکت کرده بود تعلق گرفت و جام پیشرفت نیز به تیم گیلان اهدا شد.

مراسم توزیع جوایز، اهدای مدال و جام تیم‌های برتر با حضور سمیه شاعری نایب رییس بانوان فدراسیون نابینایان و کم‌بینایان برگزار شد.