مسابقات ورزشی جام رمضان در آمل برگزار می شود

مسابقات فوتسال جام رمضان آمل با حضور ۲۴ تیم آغاز شد،گفت: این رقابت ها با حضور ۲۴ تیم به مدت ۱۵ شب در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار می شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،،دکتر اسماعیل پهلوان با بیان اینکه مسابقات فوتسال جام رمضان آمل با حضور ۲۴ تیم آغاز شد،گفت: این رقابت ها با حضور ۲۴ تیم به مدت ۱۵ شب در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار می شود.

وی تصریح کرد: سعی کردیم جام رمضان را با رویکرد فرهنگی برگزار کنیم،مسابقات جام رمضان فوتسال که به همت هیات فوتبال در سالن پیامبراعظم برگزار می شود هر شب بنام یک شهید بزرگوار نامگذاری شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل اضافه کرد: مسابقات فوتسال در رده های سنی را در شب های ماه رمضان در سالن پیامبر اعظم آمل برنامه ریزی کردیم.

دکتر پهلوان با بیان اینکه در پنج رشته تنیس روی میز، کشتی، بسکتبال، هندبال و والیبال مسابقات جام رمضان را برنامه ریزی کردیم،گفت: این مسابقات در روستاها با موافقت هیات ورزش مربوطه و پس از هماهنگی با هیات ورزش های بومی محلی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در صورت فراهم شدن شرایط و با موافقت شورای تامین مسابقات والیبال بانوان را در سالن کوثر بانوان برگزار می شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل در پایان با اشاره به هفته سوم لیگ دسته اول کشتی فرنگی کشور،بیان کرد: هفته سوم لیگ دسته اول کشتی فرنگی کشور در دهم خردادماه در شب های ماه رمضان برگزار می شود که نماینده آمل به مصاف تیم ایزه خواهد رفت.