مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد : دعوت از ۹۱۷ ورزشکار مازندرانی به اردوی‌ تیم‌‌های ملی

مازند اسپرت :مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از دعوت ۹۱۷ ورزشکار زن و مرد مازندرانی به اردوی تیم‌های ملی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ؛ حبیب حسین‌زادگان با اشاره به دعوت ۹۱۷ ورزشکار زن و مرد مازندرانی به اردوی تیم‌های ملی در شش ماهه نخست امسال، بیان داشت: […]

012021مازند اسپرت :مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از دعوت ۹۱۷ ورزشکار زن و مرد مازندرانی به اردوی تیم‌های ملی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ حبیب حسین‌زادگان با اشاره به دعوت ۹۱۷ ورزشکار زن و مرد مازندرانی به اردوی تیم‌های ملی در شش ماهه نخست امسال، بیان داشت: این آمار در حالی نصیب ورزش مازندران شد که نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته ۷۰۰ ورزشکار مازندرانی به اردوی تیم‌های ملی دعوت شده بودند، افزود: با توجه به حضور پرشور ورزشکاران مازندرانی به طور حتم تا پایان سال تعداد ورزشکاران ملی‌پوش مازندرانی به اردوی تیم‌های ملی رشد چشمگیری خواهد داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از فعالیت ۲۱ سمن دارای اعتبارنامه در ورزش و جوانان استان خبر داد و تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال ۹۴ تعداد ۹ سمن اعتبارنامه فعالیت دریافت کردند.

حسین‌زادگان در پایان گفت: در حال حاضر ۴۶ سمن در حال ثبت و دریافت اعتبارنامه در ورزش و جوانان مازندران هستند.