تصاویر/ دیدار بازیکنان، مربیان و عوامل باشگاه خونه به خونه مازندران با امام جمعه ورزش دوست بابل

مازند اسپرت: بازیکنان، مربیان و عوامل باشگاه خونه به خونه مازندران با امام جمعه ورزش دوست بابل دیدار و گفتگو کردند.   به گزارش مازند اسپرت، عصر امروز بازیکنان و مربیان، عوامل باشگاه خونه به خونه و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال بابل با حضور در دفتر امام جمعه ورزش […]

khoonehمازند اسپرت: بازیکنان، مربیان و عوامل باشگاه خونه به خونه مازندران با امام جمعه ورزش دوست بابل دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت، عصر امروز بازیکنان و مربیان، عوامل باشگاه خونه به خونه و همچنین رئیس اداره ورزش و جوانان و رئیس هیأت فوتبال بابل با حضور در دفتر امام جمعه ورزش دوست این شهر با حجت الاسلام حسن روحانی دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام روحانی طی سخنانی از زحمات بازیکنان تیم خونه به خونه در دیدار مقابل ماشین سازی تبریز تشکر کرد و گفت: جدای از نتیجه این دیدار از بازی زیبای تان لذت بردم و از شما تشکر می کنم.

ایشان وحدت و همدلی را رمز موفقیت تیم  خونه به خونه مازندران برشمرد و افزود: در این خصوص احدایث زیادی از پیامبر اکرم (ص) و ائمه اطهار (سلام الله علیها) داریم که وحدت را عامل مهم موفقیت برشمردند.

حجت الاسلام حسن روحانی با بیان اینکه بابل شهر دارالمومنین است، گفت:  از شما انتظار داریم نماز، اخلاق و جوانمردی را سرلوحه کار خود در بازی های این تیم قرار دهید تا مورد لطف و عنایت خداوند متعال قرار گیرید.

وی خاطرنشان کرد: پیروزی با هر روش ناثواب و غیراخلاقی ارزشی ندارد و آنهائی که با خریدن عوامل سعی در کسب پیروزی می کنند به سرانجام نخواهند رسید.

امام جمعه بابل در پایان ضمن ابراز امیدواری بابت تداوم حضور برادران حسن زاده در فوتبال، از عوامل باشگاه خونه به خونه مازندران بابت حضور در دفترشان تشکر و برای این تیم آرزوی موفقیت و سربلندی کرد.

انصار آری رئیس اداره ورزش و جوانان بابل، قاسم حسن زاده مالک باشگاه خونه به خونه و اکبر میثاقیان سرمربی این تیم نیز در سخنان کوتاهی از بذل توجه و عنایت امام جمعه این شهر به تیم خونه به خونه تشکر کردند.

گفتنی است، اشراف امام جمعه ورزش دوست بابل به مسائل ریز فنی، اسباب تعجب اکبر میثاقیان و بازیکنان خونه به خونه را فراهم آورده بود.

به گزارش مازند اسپرت، در پایان این نشست صمیمی، سخنان اکبر میثاقیان و خاطرات جالبش از سال های گذشته اسباب خنده حضار را فراهم کرده بود.

 

” مشاهده ويدئو نشست صميمي عوامل باشگاه خونه به خونه مازندران و امام جمعه ورزش دوست دوست بابل “

(((( كليك كنيد )))