افشاردوست: امیدوارم مانند سال گذشته طوفان نشود/ از نظر زمانی محدودیت داشتیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمود افشاردوست در گفت‌وگویی درمورد برگزاری رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی میکاکاپ در جزیره کیش که از فردا آغاز می‌شود، اظهار داشت: شرایط در مجموع خوب و آماده‌ برگزاری مسابقات است. تدارکات کافی دیده شده و زمین‌ها هم مشکلی ندارند. ما تجربه سال گذشته را هم داریم که می‌تواند بسیار […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمود افشاردوست در گفت‌وگویی درمورد برگزاری رقابت‌های تور جهانی والیبال ساحلی میکاکاپ در جزیره کیش که از فردا آغاز می‌شود، اظهار داشت: شرایط در مجموع خوب و آماده‌ برگزاری مسابقات است. تدارکات کافی دیده شده و زمین‌ها هم مشکلی ندارند. ما تجربه سال گذشته را هم داریم که می‌تواند بسیار به ما کمک کند.

وی ادامه داد: سال گذشته یک روز طوفان آمد و مسابقات تعطیل شد. در حال حاضر هم بارش اندک باران را در جزیره کیش داریم که امیدوارم بیشتر نشود. انشالله که مانند سال گذشته طوفان نیاید و مسابقات تعطیل نشود، چراکه برنامه‌ریزی ما تغییر خواهد کرد.

دبیر فدراسیون والیبال خاطرنشان کرد: اگر می‌خواستیم خیال مان از عدم وقوع طوفان راحت‌باشد باید زمان برگزاری مسابقات را تغییر می‌دادیم. تورهای والیبال ساحلی جهان معمولاً پشت سر هم در کشورهای مختلف برگزار می‌شود و به همین دلیل ما محدودیت زمانی داشتیم. به هر حال کلینک داوری مسابقات هم امروز برگزار شد و آماده شروع مسابقات هستیم.

نخستین دوره تور جهانی والیبال ساحلی در کیش از ۲۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال ۹۴ با حضور ۴۸ تیم از ۲۱ کشور جهان برگزار شد و تیم‌های قطر (جفرسون سانتوس پریرا – شریف یونوس)، روسیه (اولگ استویانوسکی – آرتم یارزوتکین) و لهستان (بارتوش لویژاک – پیوتر کانتور) مقام‌های اول تا سوم را به دست آوردند./فارس