گواردیولا: فقط با حضور پپ نمی‌شود قهرمان شد!

مربی اسپانیایی سیتی گفت: اگرمردم فکر می‌کنند پپ آمد و دیگر سیتی برنده خواهد شد!سخت در اشتباه هستند و این کار به این شکل انجام نمی‌شود.باید خیلی چیز‌ها تفییر کند.   به گزارش  مازنداسپرت،  مرد کاتالانی یکی از بهترین مربیان جهان به شمار می‌رود اما در عین حال او اعتراف می‌کند در حال حاضر روی […]

خبرگزاری فارس: گواردیولا: فقط با حضور پپ نمی‌شود قهرمان شد!

مربی اسپانیایی سیتی گفت: اگرمردم فکر می‌کنند پپ آمد و دیگر سیتی برنده خواهد شد!سخت در اشتباه هستند و این کار به این شکل انجام نمی‌شود.باید خیلی چیز‌ها تفییر کند.

 

به گزارش  مازنداسپرت،  مرد کاتالانی یکی از بهترین مربیان جهان به شمار می‌رود اما در عین حال او اعتراف می‌کند در حال حاضر روی ریل بد شانسی قرار گرفته و انتظارات را با سیتیزن‌ها بر آورده نکرده است.

پپ اطمینان دارد که کارنامه‌اش در بارسا و مونیخ بیانگر هویت کاری اوست و نیازی به اثبات دوباره خود ندارد اما اینکه شما تیمی را هدایت کنید که بازیکنان با استعداد و با اشتیاقی در اختیار دارد یک شانس و یک موقعیت طلایی به حساب می‌آید.

خالق تیکی‌تا ۲۱ جام را با بایرن و بارسا کسب کرده و این یعنی به هم زدن تمام معادلات و افتخارات در دنیای مربیگری اما تمام این افتخارت با مجموعه‌ای بازیکنان بزرگ کسب شد و شانس و ضریب کسب قهرمانی را بالا برد.

پپ که با شبکه NBC صحبت می کرد گفت: تمام این قهرمانی‌ها با تلاش و جدیدت بی پایان به دست آمد ولی این محقق نشد مگر با میل به پیروزی و تلاش بازیکنان و تمرینات با برنامه.در اینکه مربی بزرگی هستم یا نه نمی‌دانم ولی همیشه برای بهترین بودن تلاش کردم.

وی اظهار داشت: اگرمردم فکر می‌کنند پپ آمد و دیگر سیتی برنده خواهد شد!سخت در اشتباه هستند و این کار به این شکل انجام نمی‌شود.باید خیلی چیز‌ها تفییر کند و من در برخی موارد نمی توانم به تنهایی همه چیز را عوض کنم.تغییر در یک لحظه و آن صورت نمی گرد و باید برایش تلاش کرد.

سیتی در حالی که فصل را طوفانی آغاز کرد در ادامه با افت مواجه شد و در حال حاضر با چلسی در صدر جدول ۷ امتیاز فاصله دارد./فارس