اشمایکل به ترکیب لسترسیتی بازمی‌گردد

دروازه‌بان دانمارکی لسترسیتی احتمال دارد بعد از یک ماه و نیم دوری به ترکیب تیم قهرمان فصل گذشته در بازی با استوک‌سیتی بازگردد. به گزارش مازنداسپرت ؛کاسپر اشمایکل حدود ۴۵ روز قبل دچار مصدومیت شکستگی دست شد. به همین دلیل در مدت یک ماه و نیم اخیر دوره نقاهت را طی کرد و بعد در […]

خبرگزاری فارس: اشمایکل به ترکیب لسترسیتی بازمی‌گردد

دروازه‌بان دانمارکی لسترسیتی احتمال دارد بعد از یک ماه و نیم دوری به ترکیب تیم قهرمان فصل گذشته در بازی با استوک‌سیتی بازگردد.

به گزارش مازنداسپرت ؛کاسپر اشمایکل حدود ۴۵ روز قبل دچار مصدومیت شکستگی دست شد. به همین دلیل در مدت یک ماه و نیم اخیر دوره نقاهت را طی کرد و بعد در جلسات تمرینی حضور یافت.

براساس اظهارات کلادیو رانیری، این گلر دانمارکی در شرایط خوب آمادگی بسر می‌برد و احتمال حضورش در بازی فردا برابر استوک‌سیتی وجود دارد.

در این باره مربی مجرب و ایتالیایی لستر اظهار داشت:همانگونه که مشاهده کردم، کاسپر آماده شده و در جلسه تمرینی خوب کار کرد.در آخرین جلسه تمرینی در یک بازی درون تیمی، عملکرد خوبی داشت. دستش کاملا بهبود یافته و در صورتی که در آخرین جلسه تمرینی قبل از بازی، شرایطش مطلوب باشد، علاقمندم در اولین فرصت ممکن از او استفاده کنم./فارس