چلسی و کونته در انتظار دومین برد متوالی برابر کریستال‌پالاس

پیشتاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به کسب دومین برد متوالی خارج از خانه برابر کریستال‌پالاس می‌اندیشد. به گزارش مازنداسپرت ؛ مسابقات هفته هفدهم لیگ انگلیس فردا (شنبه) با انجام ۶ دیدار آغاز می‌شود. در نخستین بازی این روز چلسی، صدرنشین قدرتمند مسابقات، میهمان کریستال‌پالاس است. تیم آبی‌‌پوش و آنتونیو کونته، سرمربی  آن به کسب پیروزی […]

خبرگزاری فارس: چلسی و کونته در انتظار دومین برد متوالی برابر کریستال‌پالاس

پیشتاز رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس به کسب دومین برد متوالی خارج از خانه برابر کریستال‌پالاس می‌اندیشد.

به گزارش مازنداسپرت ؛ مسابقات هفته هفدهم لیگ انگلیس فردا (شنبه) با انجام ۶ دیدار آغاز می‌شود. در نخستین بازی این روز چلسی، صدرنشین قدرتمند مسابقات، میهمان کریستال‌پالاس است.

تیم آبی‌‌پوش و آنتونیو کونته، سرمربی  آن به کسب پیروزی در این نبرد خارج از خانه می‌اندیشند.

مربی ایتالیایی و شاگردان آبی‌پوش او، نیک می‌دانند در صورت کسب هر ۳ امتیاز بازی، بازهم جایگاه خود را در صدر جدول استحکام می‌بخشند.

در شرایط کنونی تیم لندنی با ۴۰ امتیاز در رده نخست قراردارد و نزدیکترین رقیب به آن، لیورپول و آرسنال هستند که ۳۴ امتیازی بوده و در فاصله ۶ امتیازی قراردارند.

در صورت کسب برد تیم استمفوردبریجی که بعد از برد ۳ بر صفر فصل قبل می‌تواند دومین برد پیاپی آبی‌پوشان  در سلهورس‌پارک(ورزشگاه کریستال‌پالاس) شود، حتی احتمال افزایش فاصله میان تیم کونته و رقبای‌اش نیز وجود دارد.

*برنامه سایر مسابقات:

میدلزبرو – سوانسی‌‌

ساندرلند – واتفورد

وستهام – هال‌سیتی

استوک‌‌سیتی- لسترسیتی

وست‌برومویچ‌ آلبیون- منچستریونایتد/فارس