۶ نقره و برنز برای مکوندی و خدادادی در دسته ۸۵ کیلوگرم

مکوندی و خدادادی دو وزنه بردار شرکت ملی حفاری اهواز توانستند در رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا به سه مدال نقره و سه برنز دست یابند. به گزارش مازنداسپرت ؛روز دوم رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا و قطر کاپ به میزبانی شهر دوحه، امروز (پنجشنبه ۲۵ آذرماه) با حضور دو وزنه بردار کشورمان(علی […]

خبرگزاری فارس: 6 نقره و برنز برای مکوندی و خدادادی در دسته 85 کیلوگرم

مکوندی و خدادادی دو وزنه بردار شرکت ملی حفاری اهواز توانستند در رقابتهای وزنه برداری جام باشگاههای آسیا به سه مدال نقره و سه برنز دست یابند.

به گزارش مازنداسپرت ؛روز دوم رقابت‌های وزنه برداری جام باشگاه‌های آسیا و قطر کاپ به میزبانی شهر دوحه، امروز (پنجشنبه ۲۵ آذرماه) با حضور دو وزنه بردار کشورمان(علی مکوندی و وحید خدادادی) درهتل اینترکونتینتال محل برگزاری این مسابقات انجام شد.

برهمین اساس در پیکارهای دسته ۸۵ کیلوگرم ۱۵ وزنه بردار به روی تخته رفتند.

درپایان رقابت دسته ۸۵ کیلوگرم علی مکوندی ۲ نشان نقره و یک برنز گرفت و وحید خدادادی ۲ مدال برنز و یک نقره را دشت کرد.

عملکرد وزنه برداران کشورمان درحرکت یکضرب:
علی مکوندی وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری اهواز در حرکت یکضرب وزنه های ۱۴۴، ۱۵۰ و ۱۵۳ کیلویی را بالای سربرد تا در این حرکت به مقام دومی و مدال نقره دست یابد 
وحید خدادادی دیگر وزنه بردار تیم شرکت ملی حفاری در حرکت یکضرب فقط در مهار وزنه ۱۴۴ کیلوگرمی موفق بود و وزنه های ۱۵۰ و ۱۵۱ کیلویی را نتوانست بالای سر ببردتا به نشان برنز برسد.
در این وزن حسونا فارس از قطر با ۱۵۷ کیلوگرم در جایگاه نخست قرار گرفت.

عملکرد وزنه برداران کشورمان درحرکت دو ضرب و مجموع:
مکوندی وزنه‌های ۱۸۲ و ۱۹۱ کیلوگرم را مهار کرد ولی از پس وزنه ۱۹۹ کیلویی برنیامد تا در حرکت دوضرب سوم شود. وی با مجموع ۳۴۴ کیلوگرم به مدال نقره رسید.
خدادادی وزنه‌های ۱۸۲ و ۱۹۲ را به نام خود ثبت کرد اما در مهار وزنه ۲۰۱ کیلویی ناموفق بود و با همان وزنه ۱۹۲ کیلویی به مدال نقره حرکت دوضرب دست یافت. وی با حدنصاب ۳۳۶ کیلوگرم در مجموع سوم شد و به مدال برنز بسنده کرد. 
حسونا هم در دوضرب ۱۹۵ کیلو را بالای سر برد و با مجموع ۳۵۲ کیلوگرم به سه مدال طلا دست یابد.
همچنین در قطر کاپ نیز حسونا فارس از کشور میزبان به مدال طلا دست یافت. علی مفتاح از لیبی به مدال نقره این جام رسید. محمد ایهاب دارنده مدال برنز دسته۷۷ کیلوگرم المپیک ۲۰۱۶ ریو، از مصر با مجموع ۳۴۳ کیلو به مدال برنز بسنده کرد./فارس