رئیس فدراسیون اسکی: در هفته‌های آینده هم دیگر پیست‌ها را افتتاح می‌کنیم

رئیس فدراسیون اسکی گفت: در هفته‌های آینده هم دیگر پیست‌ها را هم افتتاح می‌کنیم. به گزارش مازنداسپرت عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از پیست دربندسر پیش بینی می‌کنیم اگر بارش برف به همین ترتیب پیش برود بتوانیم در هفته آینده دیگر پیستها را هم افتتاح کنیم. وی افزود: پیست دربندسر […]

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون اسکی: در هفته‌های آینده هم دیگر پیست‌ها را افتتاح می‌کنیم

رئیس فدراسیون اسکی گفت: در هفته‌های آینده هم دیگر پیست‌ها را هم افتتاح می‌کنیم.

به گزارش مازنداسپرت عبدی افتخاری رییس فدراسیون اسکی در جمع خبرنگاران گفت: بعد از پیست دربندسر پیش بینی می‌کنیم اگر بارش برف به همین ترتیب پیش برود بتوانیم در هفته آینده دیگر پیستها را هم افتتاح کنیم.
وی افزود: پیست دربندسر شرایط خوبی دارد و این پیست میتواند میزبان خوبی برای علاقه‌مندان باشد به هرحال یکی از شاخصه‌های اساسی توسعه اسکی در کشور توسعه پیستها است.
افتخاری در خصوص استاندارد نبودن تله کابین و تله استیژ پیست دربندسرخاطرنشان کرد: 
سازمان استاندارد محبت کرده برای پیست هایی که قدمت زیادی دارند فرصت زیادی برای استاندارد سازی امکانات داده که مطمئنا این پیست در بخش هایی که نیاز به استاندارد سازی دارد در این فرصت کارهای لازم را انجام می‌دهد.
وی در مورد هزینه های بالای این رشته گفت: اگر به تعداد دفعات استفاده از بالابر ها و دیگر امکانات پیست توجه شود متوجه می‌شویم پیستهای ما آنقدر هم هزینه های بالایی را از ورزشکاران و علاقه مندان نمی‌گیرد. البته در بحث آموزش و تجهیزات اسکی هم میخواهیم هزینه ها را به ۵۰ درصد نرخ های فعلی برسانیم  که ان شاالله این کارها برای توسع بیشتر این رشته به زودی انجام خواهد شد. /فارس