ساوه شمشکی: قیمت استفاده از پیست ۳ درصد گران شده/مجوز استاندارد سازی را گرفته‌ایم

رییس پیست دربندسر گفت: قیمت استفاده از پیست تنها ۳ درصد نسبت به پارسال گران‌تر شده است. به گزارش مازنداسپرت ؛محمد ساوه شمشکی رئیس پیست اسکی دربندسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در حالی پیست افتتاح شد که شاهد بارش برف بودیم و به لطف خدا از امروز می‌توانیم میزبان علاقه مندان به این […]

خبرگزاری فارس: ساوه شمشکی: قیمت استفاده از پیست 3 درصد گران شده/مجوز استاندارد سازی را گرفته‌ایم

رییس پیست دربندسر گفت: قیمت استفاده از پیست تنها ۳ درصد نسبت به پارسال گران‌تر شده است.

به گزارش مازنداسپرت ؛محمد ساوه شمشکی رئیس پیست اسکی دربندسر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز در حالی پیست افتتاح شد که شاهد بارش برف بودیم و به لطف خدا از امروز می‌توانیم میزبان علاقه مندان به این رشته باشیم.
وی در خصوص اشاعه این رشته در بین علاقه مندان عام ورزشهای زمستانی افزود: ما برای اشاعه این رشته در این فصل سال برنامه ریزی‌های ویژ‌ه‌ایی رو تدوین کردیم سعی کردیم مسیرها و امکانات مناسب را فراهم کنیم تا همه اقشار بتوانند استفاده کنند و نسبت به پارسال فقط قیمت را ۳ درصد اضافه کرده ایم و هزینه استفاده روز علاقه مندان ۹۵ هزار تومان است که این مبلغ به اجاره ساعتی هم تعدیل شده تا علاقه مندان بتوانند بهره بیشتری ببرند البته اگر مچوز پیست شب را بگیریم میتواینم با مبلغ ۱۱۰ هزارتومان در اختیار ورزشکاران بگذاریم.
وی در خصوص استاندارد سازی تله کابین ها گفت: اولین پیستی را داریم که در طی دو سال و نیم توانستیم مجوز استاندارد را از سازمان استاندارد بگیریم البته در بخش هایی نقایصی داشتیم که آنها را هم برطرف کردیم.
وی در مورد ۴۰ کیلو لیتر آبی که برای برف سازی هدر رفته است، عنوان کرد: فکر می‌کنم که با این کار بیشتر در مصرف اب صرفه جویی می‌شود و با این کار می‌توانیم به صورت تدریجی آب را به چشمه‌های زیرزمینی ببریم و دوباره از همان آب بتوانیم برفی را بسازیم که بشود برای اسکی کردن استفاده شود  و به نظر من این عمل هدر رفتن آب که محسوب نمی‌شود هیچ؛ بلکه از هدر رفتن آب جلوگیری هم میکند /فارس