گردان: حق‌مان مقابل پرسپولیس باخت نبود/ استقلال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده گفت: بازی با پرسپولیس گرم‌تر بود و حق‌مان باخت نبود اما صادقانه بگویم که مقابل استقلال ضعیف‌تر بازی کردیم.   به گزارش خبرنگار ورزشی مازنداسپرت ؛ شهاب گردان در مورد دو شکست پیاپی و نزدیک مقابل پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: باخت، باخت است. با هر اختلافی هم باشد فرقی نمی‌کند. […]

خبرگزاری فارس: گردان: حق‌مان مقابل پرسپولیس باخت نبود/ استقلال از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کرد

دروازه‌بان تیم فوتبال پدیده گفت: بازی با پرسپولیس گرم‌تر بود و حق‌مان باخت نبود اما صادقانه بگویم که مقابل استقلال ضعیف‌تر بازی کردیم.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی مازنداسپرت ؛ شهاب گردان در مورد دو شکست پیاپی و نزدیک مقابل پرسپولیس و استقلال اظهار داشت: باخت، باخت است. با هر اختلافی هم باشد فرقی نمی‌کند. در مقابل پرسپولیس مستحق باخت نبودیم، اما امروز استقلال حرفه‌ای‌تر بود و از موقعیت‌هایش در این بازی سخت استفاده کرد.

وی در مورد تفاوت دیدار با پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: بازی پرسپولیس گرم‌تر بود و موقعیت‌ها بیشتر روی دروازه‌ها خلق شد، اما صادقانه بگویم که مقابل استقلال ضعیف‌تر بازی کردیم.

دروازه‌بان پدیده ادامه داد: این دو بازی فرصت خوبی بود که توانایی‌های خودمان و تیم‌مان را نشان دهیم.

گردان در مورد اینکه یکی از بازیکنان این تیم گفته بود بازی با استقلال باید به تعویق می‌افتاد، گفت: دیدار با پرسپولیس روز شنبه بود و امروز هم پنج‌شنبه مقابل استقلال بازی کردیم. اگر بازیکن ما چنین چیزی گفته چون فاصله طبیعی و نرمال بود./فارس