سرمربی العین: خیلی خوب می‌دانیم که مقابل ذوب آهن کار آسانی نداریم

سرمربی کروات العین امارات که با ذوب آهن اصفهان همگروه شدند، گروه خود را بسیار سخت عنوان کرد. به گزارش مازند اسپرت؛قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته در مالزی برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند. تیم ذوب آهن اصفهان در گروه بسیار سختی افتاد و با الاهلی عربستان و العین […]

خبرگزاری فارس: سرمربی العین: خیلی خوب می‌دانیم که مقابل ذوب آهن کار آسانی نداریم

سرمربی کروات العین امارات که با ذوب آهن اصفهان همگروه شدند، گروه خود را بسیار سخت عنوان کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛قرعه کشی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا روز گذشته در مالزی برگزار شد و نمایندگان کشورمان حریفان خود را شناختند.

تیم ذوب آهن اصفهان در گروه بسیار سختی افتاد و با الاهلی عربستان و العین امارات همگروه شد. الجیش و لوکوموتیو در مرحله پلی‌آف بازی خواهد تا تیم چهارم این گروه مشخص شود.

زلاتکو دالیچ، سرمربی کروات العین امارات درباره قرعه کشی عنوان کرد: ما همیشه زیاد به شناخت حریفان خود نمی‌پردازیم که آنها قدرتمند هستند یا نه. تمام تمرکز خود را برای بهبود وضعیت خودمان قرار می‌دهیم تا با بهترین عملکرد را مقابل حریفان داشته باشیم.

وی افزود: هدف ما در رقابت‌های امسال لیگ قهرمانان آسیا کاملا واضح است. ما به دنبال قهرمانی هستیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا به این مهم دست پیدا کنیم.

سرمربی العین درباره حریفانشان گفت: ما با ذوب آهن، الاهلی عربستان و الجیش که امسال همگروه شدیم در سال گذشته نیز با آنها بازی کردیم. به خوبی می‌دانیم که کار آسانی را مقابل خود نداریم. گروه ما بسیار سخت است.

ذوب‌آهن سال گذشته نیز در این مرحله با العین امارات همگروه شده بود که در نهایت در مجموع با نتیجه ۳ بر یک شکست خورد و از این رقابت ها حذف شد./فارس