گودرزی: تا حدودی از عملکردم راضی بودم/ سپاهان حریف سرسختی است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با در نظر گرفتن تمام مسائل خودم از عملکردم در پست دفاع چپ تا حدودی راضی هستم، البته نظر کادرفنی در این مورد اهمیت دارد. به گزارش مازند اسپرت؛ شهرام گودرزری در گفت‌وگویی  در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال، گفت: بازی خوبی بود. تلاش زیادی در این بازی کردیم بعد از […]

خبرگزاری فارس: گودرزی: تا حدودی از عملکردم راضی بودم/ سپاهان حریف سرسختی است

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: با در نظر گرفتن تمام مسائل خودم از عملکردم در پست دفاع چپ تا حدودی راضی هستم، البته نظر کادرفنی در این مورد اهمیت دارد.

به گزارش مازند اسپرت؛ شهرام گودرزری در گفت‌وگویی  در مورد پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال، گفت: بازی خوبی بود. تلاش زیادی در این بازی کردیم بعد از گلی که در اوایل بازی دریافت کردیم بازی کاملا در اختیارمان بود و می‌توانستیم در همان نیمه اول هم به استقلال گلزنی کنیم خدا را شکر موفق شدیم در این بازی هم برنده شویم و هر سه امتیاز را به دست بیاوریم.

وی در مورد اینکه درنیمه اول به جای محمدرضا مهدی‌زاده وارد زمین شد و در پست دفاع چپ که پست غیر تخصصی او است به میدان رفت، اظهار داشت: بله با تصمیم کادرفنی وارد زمین شدم و همه تلاشم را کردم تا عملکرد خوبی داشته باشم. امیدوارم عملکردم باعث رضایت کادرفنی شده باشد.

هافبک تراکتورسازی در مورد اینکه در ۲-۳ مسابقه به عنوان دفاع چپ بازی کرده و آیا بازی در پست غیر تخصصی‌اش سخت نیست، تصریح کرد: قبل از این فقط در دیدار مقابل صبای قم در این پست به میدان رفتم. به هر حال شاید خصوصیات یک مدافع چپ تخصصی را به طور کامل نداشته باشم اما خودم از عملکردم تا حدودی راضی بودم و اما مهم نظر کادرفنی است. در هر پستی که بتوانم به تیم کمک کنم به میدان می‌روم.

گودرزی در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس و تراکتورسازی را مدعی اصلی قهرمانی می‌دانند، اظهار داشت: به هر حال ما و پرسپولیس اکنون در رده اول و دوم جدول حضور داریم اما این مسئله به معنای این نیست که او دو تیم مدعی اصلی قهرمانی هستند. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا امسال قهرمان شویم اما اکنون صحبت در این مورد زود است.

وی در پایان در مورد بازی مقابل سپاهان، گفت: سپاهان تیم بسیار خوبی است که هفته گذشته هم توانست نتیجه بسیار خوبی مقابل صبا بگیرد.  بدون شک بازی سختی در پیش داریم اما تمام تلاشمان را می‌کنیم در این مسابقه هم با دست پر و همه امتیازات بازی زمین را ترک کنیم./فارس