پیروزی تکواندوکاران در نخستین دیدار/کره جنوبی دومین حریف ایران

تیم ملی تکواندوی کشورمان در نخستین دیدار خود در گروه اول مسابقات تیمی جام جهانی ۲۰۱۶، تیم روسیه را از پیش رو برداشت و ۳ امتیاز نخست را برای خود ثبت کرد. به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال ۲۰۱۶ با حضور ۷ تیم برتر جهان در گروه مردان و ۸ تیم […]

خبرگزاری فارس: پیروزی تکواندوکاران در نخستین دیدار/کره جنوبی دومین حریف ایران

تیم ملی تکواندوی کشورمان در نخستین دیدار خود در گروه اول مسابقات تیمی جام جهانی ۲۰۱۶، تیم روسیه را از پیش رو برداشت و ۳ امتیاز نخست را برای خود ثبت کرد.

به گزارش مازند اسپرت؛مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال ۲۰۱۶ با حضور ۷ تیم برتر جهان در گروه مردان و ۸ تیم برتر جهان در گروه زنان از دقایقی پیش در مجموعه ورزشی المپیک «سارهادچی» باکو کار خود را آغاز نمود و تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابت‌‎ها با تیم‌های ایران، روسیه، کره‌جنوبی و ترکیه هم‌گروه شده بود، در نخستین دیدار خود رو در روی تیم روسیه قرار گرفت و موفق شد در رقابتی حساس و با اختلاف یک امتیاز نتیجه را ۱۵ بر ۱۶ به نام خود ثبت کند.

فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، مسعود حجی زواره، سعید رجبی و سیاوش فخرایی و مهدی جلالی ترکیب تیم‌ ملی را در این مسابقات تشکیل دادند.

تیم‌ ملی تکواندوی کشورمان دو مبارزه دیگر پیش رو دارد و باید ابتدا به مصاف تیم کره‌ جنوبی برود و سپس با ترکیه رقابت کند.

دو تیم برتر هر گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تیم تعیین می‌شود. هر برد ۳ امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده بندی محسوب می‌شود.

هدایت تیم‌ملی کشورمان برعهده بیژن مقانلو (سرمربی)، علیرضا نصرآزادانی (مربی) و هادی افشار (مربی بدنساز) است.

مسابقات جام جهانی G2 است و به مقام اول، دوم، سوم و پنجم تیمی به ترتیب ۲۰، ۱۲، ۷٫۲ و ۴٫۳۲ امتیاز تعلق می‌گیرد./فارس