در گفتگویی مفصل ؛دو بازیکن مازندرانی صبای قم از شرایطشان در این تیم گفتند !

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابل، بعدازظهر روز جمعه تیم صدر نشین صبا قم مهمان تیم خونه به خونه در بابل بود و در پایان تیم خونه به خونه مازندران موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ این تیم صدرنشین را در ورزشگاه ۷ تیر بابل شکست دهد.  4 بازیکن از مازندران در […]

photo 2016 12 11 18 09 11به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از شهرستان بابل، بعدازظهر روز جمعه تیم صدر نشین صبا قم مهمان تیم خونه به خونه در بابل بود و در پایان تیم خونه به خونه مازندران موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ این تیم صدرنشین را در ورزشگاه ۷ تیر بابل شکست دهد.

 4 بازیکن از مازندران در تیم صبا قم بازی می کنند به همین دلیل سراغ سید سهیل حسینی بازیکن بابلی تیم صبا و سید محمد میرداداشی بازیکن بابلسری این تیم رفتیم تا مصاحبه ای را با آنها انجام دهیم.

۱- بیوگرافی خوتان را بگویید:

حسینی:به نام خدا باعرض سلام و خسته نباشید خدمت شما.بنده سیدسهیل حسینی از بندپی غربی روستای شهیدآبادهستم.
بازیکن سابق تیمهای متین بابل_ شاهین بابل _بازرگانی وشتانی آمل و بهارنارنج بابل
میرداداشی: سید محمد امین میردادشی، استان مازنداران شهر بابلسر هستم و در تیم های ذوب آهن اصفهان، استقلال خوزستان،پارسه تهران بازی کردم.

۲- در مورد بازی با خونه به خونه صحبت کنید:

بازی داراها و ندارها بود.
حسینی: در روز بد تیم ما خونه به خونه پیروز شد. شرایط بد زمین نیز تاثیر زیادی در روند بازی داشت.
بازیکنان ما(جز مازندرانیها) اولین تجربه بازی در این نوع زمین را داشتند بخاطر همین با کمی ترس روی توپ میرفتند. این دیدار بازی برگشتی نیز دارد.

میرداداشی: بازی خوبی بود البته بچه های تیم ما یک مقدار بد بازی کردن ودلیل آن هم خوب نبودن زمین فوتبال بود و بجز بازیکنان مازندرانی تیم مابقی در این شرایط بازی نکرده بودند و بچه های ما تمام تلاش خودشان کردند ولی در نهایت نتوانستیم با دست پر زمین بازی را ترک کنیم و به موفقیت برسیم البته یک مقدار تیم داوری هم به نفع تیم مقابل سوت میزد.

۳- نظرتان راجب داوری این بازی بگویید:

حسینی: داوری نیز خیلی خوب بود(باخنده)
عالم و ادم دیدند که داور مشکوک سوت میزند. دوپنالتی در ۵ دقیقه هردونیز کاملا مشکوک.
خود بازیکنان خونه به خونه هم میگفتند که پنالتی نبود حالا داور را نمیدانم چطور تصمیم بر پنالتی گرفت.
همین داور پارسال دررقابت های لیگ یک جوانان کشور در بازی تیم ما (بهارنارنج) و قرچک گل سالم مهاجم ما در دقیقه ۹۳ راخطا اعلام کرد و در رختکن از تصمیم خود عذر خواهی کرد.

میرداداشی: فوتبال کشور ما دیگر باید به سمت پیشرفت برود و باید از همه نظر پیشرفت داشته باشد به نظر من باید در این سطح از بازی ها هم از داورهای باتجربه استفاده کنند تا از همه نظر فوتبال ایران پیشرفت کند ولی این گونه نیست داوری بازی تیم ما با خونه به خونه اصلا جای تعریف ندارد و داور بد سوت زد ، ما بعد از خورن گل اول به گل تساوی رسیدیم و جبران کردیم ولی در پنج دقیقه پایانی نیمه اول داور دو پنالتی گرفت و بچه های ما تمرکز خودشان را از دست دادند و تا آخر بازی هم تلاش کردیم اما آن نتیجه ای ک باید می‌گرفتیم را نگرفتیم و داوری باعث شد تا ما نتوانیم بازی خودمان را انجام دهیم.
داور آنقدر اشتباه داشت که همه فکر میکردند دلش میخواهد تیم مقابل پیروز زمین باشد.

۴- اما آقای رحمانی سرمربی تیم خونه به خونه اعتقاد داشتند که داوری هیچ مشکلی نداشت و مسئولین تیم شما دنبال سیاه نمایی بودن چون ۴ گل خوردید وفقط یکبار موفق شدید تا به محوطه جریمه آنها برسید:

حسینی: آقای رحمانی حق دارند که تعریف کنند از داوری. داور در تمام صحنه ها به نفع آنها سوت زد.
آدم باید کمی واقع بین باشد و چشمانش را بر حقایق نبندد. کادر ما با اینکه با همچین قضاوتی روبه رو شدند یکبار نیز درحین بازی یا اخر بازی اعتراضی نکردند . حتی در رختکن نیز به ما گفتند که دیگر با داور هیچگونه صحبتی نکنیم و بگذاریم قضاوتش را انجام دهد.

میرداداشی: مسلما هیچ اعتراضی نباید داشته باشد چون پیروز میدان بود و آقای داور با اشتباه بزرگ خود دوتا پنالتی ک اصلا پنالتی نبود را برای آنها گرفت منم به جای آقای رحمانی بودم این حرف میزدم
بنده خودم بچه مازندان هستم و بازیکنان تیم خونه به خونه از دوستان بنده هستند و بعد بازی با آنها حرف میزدیم آنها خودشان میگفتند که داور به نفع تیم شان سوت زد.

۵- درست است که می گویند در تست گیری های پیش از فصل خونه به خونه شرکت کردید ولی در مرحله اول خط خوردید؟

حسینی: بله درست است.
با نظر مربیان بهارنارنج ، من و تمامی بازیکنانی که سنشان رده سنی امید شده بود در تست تیم خونه به خونه شرکت کرده بودیم ولی هیچ یک ازما مورد توجه کادر فنی قرار نگرفتیم بااینکه همه ی ما بچه های بابل بودیم.آقای رحمانی در مصاحبه های خود گفته بودند که نظر ویژه ای به بچه های مازندرانی و بابلی که در لیگ کشور بازی میکنند دارند ولی اینطور پیش نرفتند.
از انتخاب تیم فعلی ام خیلی خوشحالم. خدا را شاکرم  درتیمی توپ میزنم که بومی و غیر بومی جدا نمیکند برای همه ی بازیکنها به یک اندازه ارزش قائل میشود.

میرداداشی: بله درست است.حالا به هر دلیلی که بود خط خوردم ولی الانخدا را شکر که در تیم صبا قم هستم و تجربه بیشتری کسب میکنم و با تمام توانم برای این تیم بازی می‌کنم

۶- از تیم خودتان و ادامه مسابقات بگویید:

حسینی: تیم امسال ما یکی از رویایی ترین تیم های امیدهای صبا است
برای بازیکن‌ها هیچ فرقی ندارد که چه کسی فیکس بازی میکند
 همه تیم یک دل است و هدف تیم نیز قهرمانیست چون پتانسیل قهرمانی را دارد. کادر فنی بسیار قوی با هدایت اقای گلباشی داریم که درسطح اول فوتبال کشور توپ زده است
بازی های زیادی درپیش داریم و می‌خواهیم پله به پله، بازی به بازی، پیش برویم و انشاالله از بازیهای آینده دست پر از زمین خارج شویم.

میرداداشی: ما نمیتوانیم نظری درباره آینده بدهیم ولی بنظر خودم به لطف خدا و زحمت کادرفنی و بچه ها تیم خوبی داریم و تا الان موفق بودیم و انشاالله از این پس هم موفق میشویم، بنده خودم به شخصه در بازی هایی که پیشه روی ما می باشد تمام تلاش خودم را می‌کنم که تیم ما موفق شود.

۷- فکر میکنید در پایان فصل در کجای جدول جای خواهید داشت؟

حسینی: تیم ما پتانسیل قهرمانی دارد و میخواهیم قهرمان شویم چون میتوانیم.

میرداداشی: بنده قبلا هم گفتم الان هم میگویم ما نمیتوانیم درباره آینده چیزی بگیم ولی تیم ما از نظر بازیکن از خط دفاع تا خط حمله خیلی سرحال می باشد و  بهترین ها کنار هم جم، به نظر من پایان فصل تیم ما در اول  جدول است و به لطف خدا جشن قهرمانی خواهیم گرفت.

۸- صحبت پایانی:

حسینی:در آخر از بچه محل های عزیزم تشکر میکنم. این چند روزی که در روستای خودمان اردو زده بودیم سنگ تموم برای من و مجموعه صبا گذاشتند دست تک تکشان را می‌بوسم، ممنون از همه مربی ها و رفیق هایی که برای دیدن بازی آمدند
وتشکر از شما آقای ناری

میرداداشی: بنده از آقای محمدی خیلی تشکر میکنم که خیلی چیزها به ما آموخته و از آقای گلباشی سرمربی تیم و مربی تیم خیلی تشکر میکنم که به ما اعتماد دارند و در ادامه از آقای وحید ناینی سرپرست تیم که با نبودن امکانات چیزی برای ما کم نمی گذارد و از بچه های تیم هم ممنون هستم  که در بازی ها از توان خودشان کم نمی گذارند. و در آخر هم از شما تشکر میکنم که برای آینده سازان فوتبال ایران وقت می‌گذارید.

 

photo 2016 12 11 18 09 18

photo 2016 12 11 18 09 21