مسجل شدن مدال سلیمانی در مسابقات جهانی فلوره ترکیه

مدال برنز مسابقات شمشیربازی ستلایت جهانی ترکیه در اسلحه فلوره برای نماینده کشورمان قطعی شد.   به گزارش  مازند اسپرت؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی،‌ مسابقات شمشیربازی ستلایت امروز در ترکیه آغاز شد و علیرضا ادهمی با ۵ برد و یک باخت، شهاب شمس تبریزی با ۴ برد و ۲ باخت، هادی رضوی […]

خبرگزاری فارس: مسجل شدن مدال سلیمانی در مسابقات جهانی فلوره ترکیه

مدال برنز مسابقات شمشیربازی ستلایت جهانی ترکیه در اسلحه فلوره برای نماینده کشورمان قطعی شد.

 

به گزارش  مازند اسپرت؛ و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی،‌ مسابقات شمشیربازی ستلایت امروز در ترکیه آغاز شد و علیرضا ادهمی با ۵ برد و یک باخت، شهاب شمس تبریزی با ۴ برد و ۲ باخت، هادی رضوی نیا با ۲ برد و ۴ باخت، آرش ملک ثابت ۴ برد و ۲ باخت و علیرضا سلیمانی ورکانه با ۴ برد و یک باخت از جدول مقدماتی (پول) به جدول اصلی مسابقات صعود کردند.
در جدول اصلی مسابقات آرش ملک ثابت و هادی رضوی با شکست مقابل رقیبان خودشون از صعود به جدول ١٦ نفر برتر باز ماندند و وحید ذولفقاری به دلیل آسیب دیدگی از ادامه رقابتها انصراف داد.
علیرضا ادهمی دیگر نماینده کشورمان بعد از پیروزی مقابل نماینده گرجستان به جدول ١٦ نفر راه یافت و برای صعود به ٨ نفر مقابل ورزشکار کشور ترکیه باخت و از دور مسابقات کنار رفت.
شهاب شمس تبریزی نیز در جدول اصلی ورزشکار کویتی را شکست داد و برای صعود به جدول ٨ نفر به ورزشکار گرجستانی باخت و حدف شد. اما علیرضا سلیمانی ورکانه ستاره تیم ملی شمشیربازی در اسلحه فلوره ، در جدول اصلی به ترتیب نمایندگان کشورهای کویت ، گرجستان و ترکیه راشکست داد و به جمع چهار نفر برتر مسابقات راه یافت و مدال برنز خود را قطعی کرد. سلیمانی برای صعود به فینال باید با مینوتو ورزشکار ایتالیایی الاصل مبارزه کند./فارس