فقط روی مسائل فنی تمرکز می‌کنیم

میگوئل تکسیرا: بهترین مربی لیگ را داریم/تراکتور باید صدرنشین شود   میگوئل تکسیرا گفت: مسائل حاشیه‌ای هرچقدر هم که زیاد باشد برای ما مهم نیست. چون می‌خواهیم فقط روی مسائل فنی تمرکز کنیم. به گزارش مازند اسپرت؛ میگوئل تکسیرا مربی تیم تراکتورسازی تبریز که به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال […]

میگوئل تکسیرا: بهترین مربی لیگ را داریم/تراکتور باید صدرنشین شود

 
میگوئل تکسیرا گفت: مسائل حاشیه‌ای هرچقدر هم که زیاد باشد برای ما مهم نیست. چون می‌خواهیم فقط روی مسائل فنی تمرکز کنیم.

به گزارش مازند اسپرت؛ میگوئل تکسیرا مربی تیم تراکتورسازی تبریز که به جای امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال شرکت کرده بود اظهار داشت: بازی بسیار سختی پیش رو داریم. اما تیم ما مملو است از بازیکنان زبده و خوب. ضمن این که تیم ما بهترین مربی لیگ را در اختیار دارد. همه سعی خود را می‌کنیم تا با دست پر از این بازی سخت و حساس خارج شویم.

وی گفت: استقلال تیم خوبی است و سعی دارد خودش را به کورس صدر نشینان نزدیک کند. اما ما با تلاش زیاد و انگیزه فراوانی که داریم به پیروزی در این بازی و بازگشت به صدر جدول امیدوار هستیم. 

مربی تراکتورسازی در خصوص این مورد که آیا نوار پیروزی های سه ساله تراکتورسازی مقابل استقلال در تهران ادامه خواهد داشت یا خیر گفت: قطعا همینطور است. البته هدف ما فقط پیروزی بر استقلال نیست. بلکه ما به دنبال آن هستیم تا همه حریفان را یکی بعد از دیگری شکست داده تا شرایط برای قهرمانی‌مان ایجاد شود. این طرز فکر قلعه‌نویی است که باید همه حریفان را ببریم. 

تکسیرا در خصوص همه حاشیه های مربوط به این بازی گفت: هرچقدر هم که این بازی یا بازی های دیگر حاشیه داشته باشد، اما ما همه تمرکزمان را روی مسائل فنی قرار می‌دهیم تا شانس پیروزی را از خود نگیریم. / مهر