برد مقتدرانه شهرداری کاشان/ نفت و گاز باوجود شکست صدرنشین ماند

  هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور با شکست نفت و گاز گچساران برابر شهرداری کاشان و صدرنشین ماندن این تیم پیگیری شد. به گزارش مازنداسپرت ؛  هفته پنجم از بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در بخش مردان عصر امروز چهارشنبه ۱۷ آذرماه با برگزاری […]

 
هفته پنجم از رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور با شکست نفت و گاز گچساران برابر شهرداری کاشان و صدرنشین ماندن این تیم پیگیری شد.

به گزارش مازنداسپرت ؛  هفته پنجم از بیست و نهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال باشگاههای کشور در بخش مردان عصر امروز چهارشنبه ۱۷ آذرماه با برگزاری ۵ دیدار در شهرهای تهران، کاشان، کرمان، مرودشت و اصفهان پیگیری شد.

در جذاب ترین دیدار این هفته دو تیم صدرنشین رقابت ها در شهر کاشان به مصاف یکدیگر رفتند. در این دیدار تیم شهرداری کاشان با بهره از ملی پوشان متعدد خود موفق شد تیم نفت و گاز گچساران نائب قهرمان سال گذشته لیگ را شکست دهد. تیم نفت و گاز گچساران با وجود متحمل شدن این شکست باز هم عنوان صدرنشینی لیگ را از دست نداد.

در این هفته تیم فولاد مبارکه سپاهان اصفهان در خانه اش موفق شد به اولین پیروزی دست یابد. این تیم که به مربگیری محسن طاهری مدیرعامل باشگاهش در رقابت های لیگ شرکت کرده است برابر نماینده اراک به برتری رسید و توانست در جدول رده بندی صعود قابل توجهی داشته باشد.

نیروی زمینی تهران نیز در این هفته برابر نماینده بافق به پیروزی رسید اما شهرداری ارومیه تنها تیمی که از دو بازیکن خارجی بهره می برد برابر میزبان خود پارسه مشهد متحمل شکست گردید.

نتایج کامل این هفته از رقابتها  به این شرح است:

* نیروی زمینی تهران ۲۶ – توسعه و عمران بافق ۲۴
* شهرداری کاشان ۳۰ – نفت و گاز گچساران ۱۹
* مس کرمان ۲۳ – بیتای سبزوار ۲۳
* نوین قطر مهر پارسه مرودشت ۳۰ – شهرداری ارومیه ۲۴
* فولاد مبارکه سپاهان ۲۳ – هپکو اراک ۱۸

در جدول رده بندی این رقابتها در پایان هفته پنجم به این شرح است:

۱- نفت و گاز گچساران ۸ امتیاز
۲- شهرداری کاشان ۷ امتیاز
۳- مس کرمان ۵ امتیاز
۴- فولاد مبارکه سپاهان ۴ امتیاز
۵- نوین قطره مهر پارسه مرودشت ۴ امتیاز
۶- بیتا سبزوار ۴ امتیاز
۷- هپکو اراک ۴ امتیاز
۸- نیروی زمینی تهران ۴ امتیاز
۹- شهرداری ارومیه ۴ امتیاز
۱۰- توسعه و عمران بافق ۴ امتیاز /مهر