احساس متفاوت بنزما بعد از توقف برابر دورتموند

مهاجم فرانسوی رئال مادرید از درخشش در دیدار برابر دورتموند خوشحال است اما ناراحت است که تیمش نتوانست در این دیدار پیروز شود. به گزارش مازنداسپرت ؛کریم بنزما در دیدار برابر بوروسیا دورتموند عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست هر دو گل رئال را به ثمر رساند. این بازیکن فرانسوی از گلزنی برابر […]

کریم بنزما

مهاجم فرانسوی رئال مادرید از درخشش در دیدار برابر دورتموند خوشحال است اما ناراحت است که تیمش نتوانست در این دیدار پیروز شود.

به گزارش مازنداسپرت ؛کریم بنزما در دیدار برابر بوروسیا دورتموند عملکرد خوبی از خود نشان داد و توانست هر دو گل رئال را به ثمر رساند.
این بازیکن فرانسوی از گلزنی برابر دورتموند خوشحال است اما از اینکه تیمش در نهایت متوقف شد ناراحت است.
او بعد از بازی گفت: خوشحالم که در این دیدار توانستم دو گل به ثمر رسانم اما ناراحتم که این دیدار در نهایت برنده نداشت و نتوانستیم به پیروزی برسیم. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و شایسته کسب پیروزی بودیم. نباید این دیدار مساوی می شود. فرصت های زیادی را روی دروازه حریف خلق کردیم.
بنزما ادامه داد: بعد از آنکه با دو گل از حریف پیش افتادیم تمرکز خود را از دست دادیم با این حال براین باور که بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. بازی کردن در رئال مادرید برای هر بازیکنی سخت است. وقتی خوب تمرین می کنم می توانم گلزنی کنم. باید به تلاش خود ادامه دهم و تمرکز بیشتری داشته باشم.
رئال مادرید با تساوی که برابر دورتموند به دست آورد نتوانست به عنوان تیم نخست به دور بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و در جایگاه دوم قرار گرفت./فارس