آلگری: دیر یا زود باید به مصاف تیم‌های بزرگ برویم

سرمربی یوونتوس تاکید کرد که تیمش برابر دیناموزاگرب بازی خوبی را به نمایش گذاشته است. او همچنین به قرعه احتمالی در مرحله حذفی واکنش نشان داد. به گزارش مازنداسپرت ؛ یوونتوس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از دینامو زاگرب پذیرایی کرد و در نهایت توانست با دو گل به پیروزی برسد […]

ماسیمیلیانو آلگری

سرمربی یوونتوس تاکید کرد که تیمش برابر دیناموزاگرب بازی خوبی را به نمایش گذاشته است. او همچنین به قرعه احتمالی در مرحله حذفی واکنش نشان داد.

به گزارش مازنداسپرت ؛ یوونتوس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از دینامو زاگرب پذیرایی کرد و در نهایت توانست با دو گل به پیروزی برسد تا به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.

طبیعی است که آلگری از صعود تیمش به عنوان تیم نخست به دور بعد خوشحال باشد. سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی گفت: هدف اصلی و نخست ما صعود به عنوان تیم نخست به دور بعد بود که خوشبختانه به این هدف خود رسیدیم و باید هم خوشحال باشیم. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و در نهایت به آنچه که می‌خواستیم رسیدیم.

او ادامه داد: در نیمه نخست کمی بهتر از نیمه دوم بودیم. بعد از آنکه دینامو زاگرب گل نخست را دریافت کرد از لاک دفاعی درآمد و این کار ما را راحت کرد. بعد از آنکه گل نخست را به ثمر رساندیم کمی از نظر بدنی دچار مشکل شدیم. خوشبختانه مهم پیروزی بود که در نهایت به آن دست پیدا کردیم. در فصل جاری لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته بودیم در خانه به پیروزی برسیم و به همین خاطر باید بگویم که نتیجه خوبی را به دست آوردیم.

آلگری درباره عملکرد پیانیچ گفت: استفاده کردن پیانیچ به عنوان هافبک بازیساز تصمیم درستی بود. او در این پست بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و نشان داد که می تواند مهره تاثیر گذاری برای ما در این پست باشد.

آلگری در واکنش به اینکه شاید تیمش در دور بعد با تیم های بزرگی همچون رئال مادرید، بایرن مونیخ، منچسترسیتی و پاری سن ژرمن بازی کند، گفت: این بستگی به قرعه کشی دارد. دیر یا زود بازی‌های بزرگ ما در لیگ قهرمانان اروپا شروع خواهد شد.

او در پایان سخنان خود درباره فعالیت در فصل نقل و انتقالات زمستانی خاطرنشان کرد:به هیچ بازیکنی نیاز نداریم و باید بگویم که در فصل جابجایی زمستانی تغییری در تیم به وجود نخواهد آمد. باید از بازیکنانی که در اختیار داریم نهایت استفاده را ببریم./فاس