رانیری: لسترسیتی شخصیت تیمی خود را از دست داده است

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی بعد از شکست سنگین برابر پورتو اعتراف تلخی داشت. به گزارش مازنداسپرت ؛لسترسیتی قهرمان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تحقیر شد و با ۵ گل برابر پورتو تن به شکست داد با این حال با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده […]

کلودیو رانیری

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی بعد از شکست سنگین برابر پورتو اعتراف تلخی داشت.

به گزارش مازنداسپرت ؛لسترسیتی قهرمان فصل قبل رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در آخرین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا تحقیر شد و با ۵ گل برابر پورتو تن به شکست داد با این حال با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رده بندی باقی ماند و توانست به عنوان تیم نخست به دور بعد راه پیدا کند.
کلودیو رانیری در نشست خبری بعد از بازی گفت: هر تیمی احتمال دارد که شکست بخورد اما چنین شکست هایی قابل قبول نیست و باید بگویم که بسیار ناراحت هستم. هواداران ما بعد از این شکست احساس ناامیدی می کنند و این ناراحت کننده است.
او ادامه داد: من مسئولیت این شکست را برعهده می گیرم چرا که تغییرات زیادی در ترکیب و سیستم تیم به وجود آوردم و همین باعث شد تا در نهایت چنین شکستی را تجربه کنیم. نتوانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. بازیکنان اصلا آماده نبودند و بازی ضعیفی را به نمایش گذاشتند.
رانیری در پایان سخنان خود گفت: لسترسیتی در مقایسه با فصل قبل شخصیت تیمی خود را از دست داده اما من ایده‌های جدیدی در سر دارم و می توانیم به روزهای خوب خود برگردیم. دیگر باید تمرکز خود را روی لیگ جزیره بگذاریم و نتایج بهتری را به دست بیاوریم.پورتو تیم آماده‌ای نشان داد و به راحتی ۵ مرتبه دروازه ما را فرو ریخت./ایسنا