مهاجم کره‌جنوبی: به دنبال جبران شکست تهران مقابل ازبکستان هستیم

مهاجم تیم‌ملی کره جنوبی پیش از دیدار با ازبکستان عنوان کرد: به خاطر شکست برابر ایران در این بازی باید ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم. به گزارش مازنداسپرت؛  تیم‌ملی فوتبال کشورمان فردا(سه‌شنبه) در سرمبان مالزی در پنجمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میهمان سوریه است. این بازی برای تیم […]

خبرگزاری فارس: مهاجم کره‌جنوبی: به دنبال جبران شکست تهران مقابل ازبکستان هستیم

مهاجم تیم‌ملی کره جنوبی پیش از دیدار با ازبکستان عنوان کرد: به خاطر شکست برابر ایران در این بازی باید ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

به گزارش مازنداسپرت؛  تیم‌ملی فوتبال کشورمان فردا(سه‌شنبه) در سرمبان مالزی در پنجمین دیدار خود در مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میهمان سوریه است.

این بازی برای تیم ملی کشورمان برای ماندن در صدر جدول گروه A  سرنوشت ساز است زیرا ازبکستان با ۹ امتیاز در رده دوم و کره جنوبی با ۷ امتیاز در رده سوم قرار دارند.

کره جنوبی فردا در خانه بازی بسیار سرنوشت و حساسی را مقابل ازبکستان دارد و پیروزی در این بازی برای کره‌ای‌ها حیاتی است.

کو جا چئول، مهاجم تیم‌ملی کره جنوبی و عضو باشگاه  وولفسبورگ آلمان پیش از این بازی حساس در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: نتایجی که قبلا گرفتیم مربوط به گذشته است. در شرایط کنونی مهم‌ترین چیز تمرکز و آمادگی برای دیدار مقابل ازبکستان است.

وی افزود: امتیازاتی که تا این جای کار گرفتیم کمتر از آنچه بود که برای آن برنامه ریزی کرده بودیم به همین خاطر اعتقاد دارم بازیکنان باید در این بازی تمرکز و برنامه ریزی بیشتری کنند. ما این را به خوبی می‌دانیم که در صورت عدم پیروزی در این دیدار کار به بسیار سخت خواهد شد.

ستاره کره‌ای در پایان گفت: ما در این بازی میزبان هستیم و به شدت به ۳ امتیاز بازی نیاز داریم. مخصوصا اینکه در دیدار مقابل ایران شکست خوردیم و در این بازی باید دنبال جبران باشیم./فارس