جرایم فوق سخت‌گیرانه و غیرمنطقی فدراسیون بسکتبال برای تخلفات+عکس

فدراسیون بسکتبال جرایمی را برای تخلفات رخ داده در بازی در نطر گرفته است که سخت‌گیرانه بوده و عیر منطقی به نظر می‌رسد. به گزارش مازنداسپرت؛ فدراسیون بسکتبال برای فصل جدید لیگ برتر و لیگ‌های پایین تر جرایمی را برای تخلفات در نظر گرفته است که کاملا سخت گیرانه و به نوعی غیرمعقول محسوب می‌شود و […]

خبرگزاری فارس: جرایم فوق سخت‌گیرانه و غیرمنطقی فدراسیون بسکتبال برای تخلفات+عکس

فدراسیون بسکتبال جرایمی را برای تخلفات رخ داده در بازی در نطر گرفته است که سخت‌گیرانه بوده و عیر منطقی به نظر می‌رسد.

به گزارش مازنداسپرت؛ فدراسیون بسکتبال برای فصل جدید لیگ برتر و لیگ‌های پایین تر جرایمی را برای تخلفات در نظر گرفته است که کاملا سخت گیرانه و به نوعی غیرمعقول محسوب می‌شود و همین موضوع صدای اعتراض بازیکنان و مربیان را درآورده است.

جرایمی که با نحوه قرارداد بازیکنان حاضر در لیگ برتر ایران همخوانی ندارد و مشخص نیست فدراسیون بسکتبال برای زهرچشم گرفتن از بازیکنان و مربیان این جرایم را در نظر گرفته است یا علت دیگری دارد.

براساس اطلاعت کسب شده و اظهار نظر کارشناسان تکنیکال فول در اروپا و حتی آمریکا هم جریمه آنچنانی ندارد و تنها به پرتاب پنالتی و دادن مالکیت به تیم حریف بسنده می‌شود، اما جرایمی که فدراسیون در نظر گرفته منطقی به نطر نمی‌رسد و تماس‌های چندین باره با محمود مشحون، رئیس فدراسیون هم برای اطلاع از این وضعیت بی نتیجه بوده است.

در جرایم در نظر گرفته شده برای لیگ برتر، برای تکنیکال فول در بار اول ۵ میلیون تومان و برای بار دوم ۸ میلیون تومان در نظر گرفته شده و برای اخراج از بازی هم تا ۱۰ میلیون تومان جریمه لحاظ کرده‌اند.

بابک نظافت، بازیکن با سابقه بسکتبال در این مورد گفته است: یک مقدار در جریمه خطاهای فنی باید بررسی صورت بگیرد، من ۲۰ سال در لیگ بسکتبال بازی کردم و امیدوارم این موضوع را به‌حساب دخالت کردن نگذارند، اما اگر جریمه ۵ میلیونی برای خطاهای فنی درنظر می‌گیرند، باید با رعایت تمام نکات باشد و حق جوانی که ۲۵ میلیون قرارداد دارد، ضایع نشود./فارس