مصاحبه اختصاصی با سعید غلامزاده/باید با مسئله فوتبال ناپاک برخورد جدی شود

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از بهشهر؛ فرصتی مهیا شد تا صبح امروز گفتگویی اختصاصی از سرمربی پرتلاش«سعید غلامزاده» بگیریم و مطالب ذیل خالی از لطف نمی باشد که همگی باهم می خوانیم: مازند اسپرت؛ باسلام، لطفا خودتان را معرفی بفرمایید: سلام و خسته نباشید خدمت شما و مجموعه فعال مازند اسپرت، قاسم(سعید) غلامزاده هستم. […]

photo 2016 11 13 22 04 44به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از بهشهر؛ فرصتی مهیا شد تا صبح امروز گفتگویی اختصاصی از سرمربی پرتلاش«سعید غلامزاده» بگیریم و مطالب ذیل خالی از لطف نمی باشد که همگی باهم می خوانیم:

مازند اسپرت؛ باسلام، لطفا خودتان را معرفی بفرمایید:

سلام و خسته نباشید خدمت شما و مجموعه فعال مازند اسپرت، قاسم(سعید) غلامزاده هستم.

مازند اسپرت: چه عاملی باعث شد به سراغ مربیگری بروید؟

عشق و علاقه به فوتبال و همچنین تجربیاتی که از دوران بازیگری بدست آوردم باعث شد که به سمت مربیگری بروم.

مازند اسپرت: چند ساله مربیگری می کنید؟

۵ سال می شود در این عرصه فعالیت میکنم.

مازند اسپرت: چه افتخاراتی تا الان کسب کرده اید و در چه تیم هایی حضور داشتید؟

در دوران بازیگری در تیمهای مرصاد ، فجر سپاسی، برق شیراز وایرانجوان بوشهر بازی کردم.

همراه تیمهای برق شیراز و فجر شهید سپاسی قهرمانی لیگ یک وصعود به لیگ برتر کشور و همراه برق شیراز قهرمان جام اتحادیه کشور شدم.

در تیم امیدهای برق شیراز بعنوان سرمربی در لیگ برتر امیدهای کشور بودم که مقام سوم بدست آوردیم.

فصل پیش در تیم کارا شیراز بعنوان سرمربی در لیگ ۲ کشور بودم که توانستیم جواز صعود به دور دوم را بگیریم.

مازند اسپرت: تا الان با چه مربیانی کار کرده اید؟

بعنوان بازیکن با مربی های زیادی کار کردم، از جمله؛ استاد فکری، محمدعباسی، عباس زارع، غلام پیروانی، اصغر شرفی، محمود یاوری، ابراهیم قاسمپور، محمداحمدزاده، دکتر ذوالفقارنسب، زلاتکو ایوانکوویچ، ناصرابراهیمی

در دوران مربیگری دستیار آقایان؛ مهدی دینورزاده، عبدالرحیم خرمزی، حسین زاده، اصغر شرفی ، محمد عباسی همه در لیگ یک کشور بودم.

مازند اسپرت: از خودتان زمانی که  بازیکنان بودید توضیح دهید؟

سابقه سالها بازیگری در لیگ یک با تیمهای مرصاد شیراز، فجر شهید سپاسی، ایرانجوان بوشهر و برق شیراز و همچنین سابقه ۸ سال بازیگری در لیگ برتر بزرگسالان  کشور همراه برق شیراز را دارم.

مازند اسپرت: نظرتان در مورد فوتبال ناپاک چیست؟ این روزها در عرصه فوتبال شاهد دلالی ها و کارهای ناشایست بعضی از فوتبالیست ها و مربیان هستیم:

متاسفانه شاهد اینگونه مسائل غیر اخلاقی هستیم که باید با این مسائل برخورد جدی شود چون اینگونه مسائل باعث میشود که خیلی از بازیکنهای جوان و همچنین مربیهایی که میخواهند سالم کار کنند جایی در ورزش فوتبال نداشته باشند.

مازند اسپرت: به نظرشما بهترین مربی ایرانی و خارجی در فوتبال چه کسی است؟

بهترین مربی ایرانی: آقایان مجیدجلالی و حسین فرکی

بهترین مربی خارجی: آقایان کیروش،گواردیولا، آرسن ونگر و یورگن کلوپ میباشند.

مازند اسپرت: چه عواملی بر پیشرفت بازیکنان تاثیر مثبت دارد؟

عواملی از جمله؛ پیشرفت، تلاش، دیانت، سلامت، رقابت سالم.

مازند اسپرت: سال ۹۵ را چگونه گذرانده اید؟

از نظر فوتبالی سال۹۵ سال خوبی برای من بود چون با تیم کارا شیراز در لیگ ۲ کشور، شکر خدا موفق بودم.

از نظر زندگی هم روز های خیلی خوبی را در کنار خانواده میگذرانم زیرا در سال جاری، خداوند متعال پسری به ما هدیه داد که باعث خوشحالی ما شده و جمع خانوادگی ما را تکمیل کرد و ناگفته نماند این مدت بهترین روزهای زندگی را در کنار همسرم که همیشه یار و یاور بنده بودند و همچنین دخترم ستاره و پسر سهیل سپری کنم و از این بابت شاکر خدا هستم.
و در پایان جا دارد از مجموعه وزین و تلاشهای مضاعف و خستگی ناپذیر مدیریت محترم مازند اسپرت جناب آقای رضی و همچنین شما خبرنگار پویا و پرتلاش تشکر و قدردانی کنم.

مازند اسپرت: از اینکه وقت خود را در اختیار این مجموعه قرار دادید کمال تشکر و همچنین آرزوی موفقیت های روزافزون در عرصه فوتبال را برای شما از خداوند منان خواستاریم.

گفتگو از: فرزانه حسنی