گزارشی از تمرینات آماده سازی شهید کریمی جویبار نماینده استان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور + عکس

تمرینات تیم فوتبال شهید کریمی جویبار این روزها زیر نظر ابراهیم مرادی در حال برگزاری است .   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت؛ ابراهیم مرادی سرمربی تیم شهید کریمی در گفتگویی با خبر ما گفت: بعد از برگزاری مراحل تست گیری و اردو های مختلف ترکیب بیست و یک نفره بزرگسال و شش نفره زیر […]

00003333تمرینات تیم فوتبال شهید کریمی جویبار این روزها زیر نظر ابراهیم مرادی در حال برگزاری است .

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت؛ ابراهیم مرادی سرمربی تیم شهید کریمی در گفتگویی با خبر ما گفت: بعد از برگزاری مراحل تست گیری و اردو های مختلف ترکیب بیست و یک نفره بزرگسال و شش نفره زیر بیست سال مشخص شده است و بعد از اردو آلاشت و دریا به آمادگی هفتاد در صد  رسیده ایم و در مدت زمان باقی مانده هم به آمادگی کامل می رسیم .
وی افزود : کل تیم بومی هستند و از بازیکنان داخل استان جذب شده اند و همچنین ده بازیکن از خود شهر جویبار می باشند و همچنین اسکلت تیم سال گذشته را حفظ کرده ایم و با برنامه ی سه ساله امیدوار به صعود به لیگ بالاتر هستیم .
مرادی در پایان ضمن گلایه از مسیولین شهرستان جویبار خواستار حمایت بیشتر از این تیم شد .

گفتنی است ابراهیم مرادی ،شش  سال بعنوان بازیکن اتکا تهران ، عضو تیم ملی جوانان و قهرمانی لیگ مازندران ، قهرمانی امیدهای کشور و با تیم شهید کریمی قهرمان سوپر لیگ را در کارنامه دارد .

 

8همچنین عظیم شریفی مدیر عامل شهید کریمی جویبار در گفتگویی با خبرنگار ما گفت:  تیم در شرایط خوبی به سر می برد  و با آرامش به کار خود ادامه می دهد.

وی افزود :از سال گذشته هیچ بدهی تیم ندارد و این یک گام به جلو می باشد و با یک اسپانسر به توافق رسیده یم و مشکل خاصی در زمینه مالی در تیم وجود ندارد .
شریفی با بیان اینکه تیم شهید کریمی تنها نماینده مازندران در لیگ دو کشور می باشد اظهار داشت: از مسیولین استان و شهرستان خواستار حمایت از تیم شهید کریمی هستیم .
عظیم شریفی یکی از پیشکسوتان فوتبال شهرستان جویبار می باشد که پانزده سال بعنوان مربی تیم منتخب شهرستان و تیم های مختلف همکاری داشتند دو سال هم در تیم شهید کریمی حضور دارند.

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت؛مسابقات لیگ دسته دوم کشور از اول شهریور سال جای آغاز می شود .

 

1

2

3

4

5

6

7