فدراسیون فوتبال itc رضاییان را صادر نمی‌کند/ «رامین» هم باید خسارت دهد، هم به پرسپولیس برگردد

عضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: کاری که سازمان لیگ در فسخ قرارداد رضاییان انجام داد یک کار حرفه‌ای بوده است و نمی‌توان ایرادی به آن گرفت. به گزارش مازنداسپرت ؛هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت ، درباره فسخ قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که باشگاه یا بازیکن می‌خواهند قراردادی […]

فدراسیون فوتبالعضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال گفت: کاری که سازمان لیگ در فسخ قرارداد رضاییان انجام داد یک کار حرفه‌ای بوده است و نمی‌توان ایرادی به آن گرفت.

به گزارش مازنداسپرت ؛هوشنگ نصیرزاده در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت ، درباره فسخ قرارداد رامین رضاییان با پرسپولیس اظهار داشت: زمانی که باشگاه یا بازیکن می‌خواهند قراردادی را فسخ کنند هیچ مسئولیتی متوجه سازمان لیگ نیست و باشگاه یا بازیکن باید جوابگو باشند.

وی افزود: سازمان لیگ یک مرجع قضایی نیست که درباره امکان فسخ قرارداد بازیکنان نظر بدهد اما اینگونه عنوان شد که سازمان لیگ تشخیص داده رضاییان می‌تواند فسخ کند. در حالی که هر مربی یا بازیکنی بخواهد، می‌تواند قراردادش را یکطرفه فسخ کند اما باید پاسخگوی تبعات آن هم باشد.

عضو کمیته تدوین مقررات فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه تجمع هواداران پرسپولیس مقابل فدراسیون فوتبال یک کار غیر حرفه‌ای بوده است، تصریح کرد: اگر فردی یک کار غیر حرفه‌ای انجام بدهد به معنی اشتباه مسئولین سازمان لیگ یا فدراسیون فوتبال نیست. کاری که سازمان لیگ در فسخ قرارداد رضاییان انجام داد یک کار حرفه‌ای بوده است و نمی‌توان ایرادی به آن گرفت.

نصیرزاده اداه داد: قرارداد رضاییان با باشگاه ترکیه‌ای معتبر نیست و علاوه بر یک‌ونیم برابر پولی که از پرسپولیس دریافت کرده و باید به این تیم خسارت دهد، باید به این تیم برگردد.

وی با اشاره به اینکه رضاییان تنها به یک بند از قراردادش توجه کرده، گفت: تسویه به معنای دریافت کامل پول نیست، زیرا ممکن است بازیکن مبالغی را از سوی باشگاه جریمه شده باشد.

عضو کمیته تدوین مقررات درباره صدور ITC رضاییان از سوی فدراسیون فوتبال در پایان خاطرنشان کرد: بدون شک ITC این بازیکن توسط فدراسیون فوتبال صادر نخواهد شد، ضمن اینکه انتقال او در سیستم TMS فیفا هم ثبت شده و امکان تنبیه این بازیکن از سوی فیفا هم وجود دارد. اگر ثابت شود که باشگاه ترکیه‌ای از فسخ غیرقانونی رضاییان با پرسپولیس خبر داشته این باشگاه هم تخلف کرده است.