بازگشت عبدالله به تمرینات سپاهان و غیبت محرم و علی کریمی

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از چند روز غیبت از امروز تمرینات این تیم را دوباره از سر گرفت. به گزارش مازند اسپرت؛ تمرینات تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در حالی در اصفهان پیگیری شد که عبدالله ویسی پس از چند روز غیبت دوباره به تمرینات بازگشت و تمرینات تیم زردپوش اصفهانی را […]

خبرگزاری فارس: بازگشت عبدالله به تمرینات سپاهان و غیبت محرم و علی کریمی/ سرپرست جدید کارش را آغاز کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان پس از چند روز غیبت از امروز تمرینات این تیم را دوباره از سر گرفت.

به گزارش مازند اسپرت؛ تمرینات تیم فوتبال سپاهان از ساعت ۱۸:۳۰ امروز در حالی در اصفهان پیگیری شد که عبدالله ویسی پس از چند روز غیبت دوباره به تمرینات بازگشت و تمرینات تیم زردپوش اصفهانی را زیرنظر گرفت البته ویسی صبح امروز نیز تمرینات بدنی بازیکنان را زیرنظر گرفت.

* در تمرین امروز محرم نویدکیا و علی کریمی دو بازیکن سپاهان که البته در لیست مازاد این تیم قرار نگرفتند باز هم غایب بودند.

* مهدی اخوان سرپرست جدید سپاهان که البته هنوز حکمش ابلاغ نشده معارفه شده و کارش را آغاز کرد. در این مورد باقریان مدیرعامل سپاهان به فارس، گفت: اخوان نیازی به معارفه ندارد و او امروز با حضور در تمرین کارش را آغاز کرد.

* باقریان همچنین امروز در تمرین حاضر شده و قبل از آغاز تمرینات خوش و بش گرمی را با ویسی داشت.

* با وجود اینکه تمرین امروز پشت درهای بسته بود اما برخی هواداران که برای گشت و گذار به باغ فردوس رفتند از فرصت استفاده کرده و با وجود بسته بودن درها خود را به محل تمرین رسانده و تمرین امروز شاگردان ویسی را از نزدیک تماشا کردند. در حال حاضر حدود ۵۰ تماشاگر در محل تمرین سپاهان حضور دارد.