ویاش بواش و فان‌خال گزینه جانشینی بروکی در میلان

دو سرمربی از دو نسل متفاوت گزینه جانشینی بروکی در میلان هستند. به گزارش مازند اسپرت؛میلان کماکان از نداشتن یک مربی خوب رنج می‌برد. پس از آنکه میهایلوویچ سرمربی صرب، میلان را تا چند بازی مانده به پایان فصل هدایت کرد ولی در نهایت به خاطر نتایج ضعیف اخراج شد. برلوسکونی رئیس باشگاه به نسل […]

خبرگزاری فارس: ویاش بواش و فان‌خال گزینه جانشینی بروکی در میلان

دو سرمربی از دو نسل متفاوت گزینه جانشینی بروکی در میلان هستند.

به گزارش مازند اسپرت؛میلان کماکان از نداشتن یک مربی خوب رنج می‌برد. پس از آنکه میهایلوویچ سرمربی صرب، میلان را تا چند بازی مانده به پایان فصل هدایت کرد ولی در نهایت به خاطر نتایج ضعیف اخراج شد.

برلوسکونی رئیس باشگاه به نسل جدید مربیان روی آورد و کریستیان بروکی بازیکن اسبق روسونری را آورد اما او در این مدت کوتاه نتوانست رضایت مسئولان باشگاه را کسب کند.

امروز روزنامه گازتا اسپورت نوشت: مربی بحث اصلی این روزهای باشگاه میلانو است. گالیانی مدیر باشگاه که از ابتدا با آمدن بروکی مخالف بود دو گزینه مقابل برلوسکونی قرار داده است. آندره ویاش بواش سرمربی سابق چلسی از نسل جوان و لوئیس فان‌خال سرمربی منچستر یونایتد و باتجربه، دو گزینه جانشینی بروکی هستند.

البته موضوع مهتر از مربی در این باشگاه پرافتخار در شرایط کنونی فروش این باشگاه به سرمایه‌گذاران چینی است که به خاطر بیماری قلبی برلوسکونی به تعویق افتاد.